Snoop Dogg prezentuje nową kolekcję NFT. Tym razem jest ona naprawdę wyjątkowa
Nowe tokeny zapewnią fanom amerykańskiego rapera prawdziwą moc wrażeń! Za ich pomocą otrzymają oni m.in. dostęp do zakulisowych treści przesłanych przez Snoop Dogga podczas tras koncertowych.
Nie jest to pierwsza styczność popularnego rapera ze światem Web3. Calvin Cordozar Broadus Jr. sam bowiem zdradził w 2021 r., że jest inwestorem niewymienialnych tokenów. Brał on udział również w promocji znanej marki wśród NFT – Bored Ape Yacht Club – wraz z innym artystą – Eminemem, wydając piosenkę powiązaną z tą kolekcją i wykonując ją na MTV Music Awards. Jako przedsiębiorca, mężczyzna ten stał się także współzałożycielem platformy transmisji na żywo opartej na Web3 o nazwie Shiller.
Co zaoferuje fanom najnowsza kolekcja NFT od Snoop Dogga?
Zgodnie z oficjalnym ogłoszeniem wydanym przez artystę, zbiór NFT pod nazwą Snoop Dogg Passport Series da jego zwolennikom dostęp do zróżnicowanych i unikatowych treści. Będą to m.in. nagrania oraz zdjęcia rapera niepublikowane nigdzie indziej.
Posiadacze takich tokenów mogą być również uprawnieni do odbioru przygotowanych grafik, czy gadżetów. Snoop Dogg mocno wierzy w potencjał NFT oraz cyfrowego świata. Zachęcił on swoich kolegów z branży, aby ci również dołączyli do tej przestrzeni.
Artysta ten chce dać przykład innym osobom, aby te także zaczęły eksperymentować z Web3. Siebie określa z kolei jako innowatora wprowadzającego wirtualne aktywa pokroju NFT na własną rękę. Zapowiedział obok, że nie zamierza pod tym względem zwalniać tempa.
Najnowszy projekt ze Snoop Doggiem w roli głównej powstał we współpracy z platformą Transient Labs. Jej dyrektor operacyjny – Chris Ostoich – stwierdził, iż zawsze szuka sposobów na wykorzystanie blockchaina, aby “oferować unikalne doświadczenia”.
Celebryci zaangażowani w promocję projektów NFT
Nie tylko Snoop Dogg ma swój udział w różnych przedsięwzięciach związanych z Web3. Wśród celebrytów nawiązujących współpracę z firmami z tej branży możemy wymienić, chociażby Paris Hilton, która promowała grę opartą na blockchainie i wykorzystującą NFT – The Sandbox.
Z powiązań ze znanymi markami skupionymi na tokenach niewymienialnych znany jest także wspomiany Eminem. On z kolei stał się jednym z inwestorów kolekcji BAYC. Wydał na NFT z tego zbioru ponad 450 tys. dol. Zgodnie z należącym do niego profilem na platformie OpenSea, do tej pory w jego portfelu znalazło się 37 NFT z różnych kolekcji.
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->
Aktualnie brak komentarzy.