Cardano wyprzedza bitcoina jako globalna marka
Cardano zajęło 26 miejsce wśród 600 globalnych marek w rankingu MBLM Emotional Affection. Bitcoin uplasował się na 30. miejscu, a Uniswap i Solana odpowiednio na 261 i 265.
Aby skompilować listę, eksperci wykorzystali sztuczną inteligencję z eksploracją danych na podstawie 1,4 miliarda słów. Obejmowała ona marki z 19 branż.
W pierwszej dziesiątce znalazły się Disney, Tesla, Apple, Sony, YouTube, Mercedes, Trader Joe’s, Netflix, Android i Sega.
@Cardano is n. 26 in “Top Brand Intimacy 2022” Rankings by @mblm. The highest-ranking crypto brand. ?
Explore the performance of intimate brands, showcasing key measures like archetypes, stages, and keywords. View real-time and curated data.
?Report: https://t.co/X3ujZ6Cuv7 pic.twitter.com/uY6s80ZhOQ
— Cardano Feed ($ADA) (@CardanoFeed) August 25, 2022
Kryptowaluty zajęły ósme miejsce w łącznej liczbie punktów. Wyżej są media i rozrywka, technologia i telekomunikacja, sieci handlowe, samochody, gry, dobra konsumpcyjne i odzież.
Co z hard forkiem Vasil?
Kilka dni temu, założyciel Cardano Charles Hoskinson obiecał, że do aktywacji aktualizacji Vasil dojdzie “gdzieś we wrześniu”.
Vasil Update 08-26-2022 https://t.co/cyRgTkYA9n
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) August 26, 2022
Początkowo hard fork był planowany na koniec czerwca 2022 roku. Później jednak data została przesunięta na kolejny miesiąc.
W lipcu deweloperzy Cardano aktywowali aktualizację w sieci testowej.
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->