Crypto.com ogłasza historyczną współpracę! Giełda kryptowalut będzie oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów UEFA
Kryptowalutowe firmy już od kilku lat współpracują z organizatorami masowych imprez, które są śledzone przez obserwatorów z całego świata. Jeżeli chodzi o sportowe wydarzenia to można by przytoczyć chociażby Super Bowl, czyli finał ligi o mistrzostwo w futbolu amerykańskim National Football League. Jednak teraz ogłoszono coś o wiele większego pod względem swojego zasięgu. Giełda Crypto.com została oficjalnym partnerem piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA!
- Giełda Crypto.com stała się pierwszą tego typu firmą z branży kryptowalut, której udało się podpisać umowę na wyłączność dot. partnerstwa z Ligą Mistrzów UEFA,
- Jest to ogromna szansa na spopularyzowanie kryptowalut na całym świecie poprzez reklamy tej platformy, które będą wyświetlane podczas meczów tych rozgrywek piłkarskich.
Crypto.com dołącza do Ligi Mistrzów!
Największe na świecie międzynarodowe rozgrywki piłkarskie dla klubów ze Europy mają nowego partnera. Jest nim giełda kryptowalut Crypto.com, która dziś ogłosiła tę przełomową kooperację.
Singapurska giełda dowodzona przez Krisa Marszalka będzie oficjalnym globalnym sponsorem Ligi Mistrzów UEFA! Jest to zdecydowanie historyczna umowa, bowiem organizacja sportowa tego kalibru decydując się na taką współpracę dała tym samym wyraz dużego zaufania dla branży kryptowalut.
⚽️ BIG NEWS ⚽️https://t.co/vCNztATkNg & UEFA @ChampionsLeague announce historic partnership
✅ https://t.co/vCNztATkNg is #UCL's 1st Global Crypto Platform Partner
🤝 Together we're bringing crypto to 3 Billion fansSee us at today's UEFA #SuperCup 🏆@RealMadrid vs… pic.twitter.com/SUJ9FQ2IFD
— Crypto.com (@cryptocom) August 14, 2024
Warto przypomnieć, że po upadku giełdy FTX w listopadzie 2022 roku, którego towarzyszył ogromny skandal związany z defraudacją środków przez jej dyrekcję, z tego typu imprez wycofano wszystkie podmioty związane z kryptowalutami.
Co warto podkreślić, na chwilę przez wypłynięciem na jaw licznych machlojek Sama Bankmana-Frieda jego firma była jednym z reklamodawców podczas Super Bowl. Potem już kryptowaluty nie były mile widziane na tego typu eventach, o czym więcej pisaliśmy w tym miejscu.
Co się jednak zmieniło w ostatnim czasie? Można by wskazać na zwiększone zaufanie instytucji wobec cyfrowych aktywów, co się objawia przede wszystkim sukcesem uruchomionych w tym roku amerykańskich funduszy giełdowych (ETF-ów) dla rynku spot bitcoina.
Przykładem na to jest jeden z największych banków na świecie – Goldman Sachs – który ujawnił, że posiada ponad 400 milionów dolarów w tego typu instrumentach.
Popularność kryptowalut na cały świecie mocno rośnie, czego dowodem na to jest fakt, że już 4,7% populacji świata posiada cyfrowe aktywa.
Takie kooperacje, jak Crypto.com i UEFA mogą tylko wpłynąć na zwiększenie świadomości ludzi na temat kryptowalut i technologii blockchain, to tylko napędzi ich adopcję.
UEFA jest największą ligą sportową na świecie, docierającą do 3 miliardów fanów na całym świecie. Nie mam wątpliwości, że dodanie UEFA do naszego portfolio partnerów światowej klasy przyspieszy adopcję kryptowalut za pośrednictwem Crypto.com
– komentuje Steven Kalifowitz, dyrektor ds. rynku w Crypto.com.
Crypto.com zajmuje aktualnie 13. miejsce pod względem dziennego wolumenu obrotu, jeśli chodzi o giełdy kryptowalut. W ciągu doby obroty na tej platformie przekraczającą średnio 2,7 miliarda dolarów.
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->
Aktualnie brak komentarzy.