BMW tworzy program lojalnościowy oparty na blockchainie
Niemiecki producent samochodów BMW zamierza włączyć blockchain do swoich codziennych operacji, w szczególności uruchamiając program lojalnościowy dla swoich klientów w Tajlandii.
Producent samochodów zatrudnił dewelopera infrastruktury blockchain Coinweb jako dostawcę zdecentralizowanej architektury, a BMW wykorzysta sieć BNB do rozliczania transakcji.
Firma zintegruje blockchain w dwóch fazach: najpierw zostanie on wykorzystany do automatyzacji złożonych procesów manualnych i usprawnienia usług kredytowania samochodów przez firmę. W drugim etapie Coinweb stworzy dedykowaną aplikację Web3 z programem lojalnościowym.
Aplikacja ma wykorzystywać system nagród do motywowania klientów BMW Group – program będzie określał poziom i status klienta w ekosystemie, aby przyznawać nagrody, które będzie można zdobyć poprzez wykonanie akcji.
Według CEO Coinweb, Toby’ego Gilberta, klienci BMW będą otrzymywać nagrody za każdym razem, gdy wejdą w interakcję z ekosystemem. Może to być zakup nowego samochodu lub np. zgłoszenie dowolnej usługi.
Globalna premiera systemu, jak mówi Gilbert, nastąpi w późniejszym terminie, ale w międzyczasie będzie on testowany na klientach z Tajlandii.
Nvidia opublikowała wcześniej prognozę, która mówiła, że w 2023 roku wiele firm samochodowych będzie wykorzystywało w swojej działalności metaverse.
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->
Aktualnie brak komentarzy.