Bitget rozpoczyna wspólną kampanię reklamową z Lionelem Messim
Giełda kryptowalut Bitget ogłosiła serię działań marketingowych z udziałem Lionela Messiego. Pierwszy filmik, The Perfect 10/10, w którym wystąpił argentyński piłkarz, uzyskał 3,4 mln wyświetleń na Youtube.
Po rozpoczęciu mundialu Bitget opublikował drugi filmik – #Makeitcount – i zapowiedział serię konkursów z nagrodami do 1 mln BGB, a także pamiątkami z autografami Messiego.
Według dyrektora zarządzającego Bitget – Gracie Chen, współpraca z jednym z najlepszych piłkarzy na świecie ma na celu przywrócenie zaufania publicznego do branży kryptowalut:
Upadek kilku dużych firm negatywnie wpłynął na nastroje. Wierzymy w przyszłość kryptowalut i kontynuujemy inwestycje w ekosystem nawet w trudnych czasach. Partnerstwo z największym piłkarzem wszechczasów inspiruje nas do lepszego działania, a Mistrzostwa Świata to idealny moment, aby przypomnieć sobie o znaczeniu budowania solidnego produktu.”
Czym jest Bitget?
Bitget to giełda kryptowalut do handlu spot i futures, copy tradingu, a także transakcji OTC i P2P. Platforma obsługuje ponad 2 miliony użytkowników z 50 krajów. Według CoinMarketCap, średni dzienny wolumen obrotu na rynku spot Bitget przekracza 500 milionów dolarów.
W listopadzie platforma uruchomiła szereg inicjatyw mających na celu wsparcie społeczności: otworzyła fundusz w wysokości 5 milionów dolarów, aby pomóc poszkodowanym użytkownikom FTX oraz zwiększyła fundusz ochrony traderów do 300 milionów dolarów.
W zeszłym tygodniu Bitget ogłosił rejestrację na Seszelach i plan zwiększenia kadry o 50%, do 1200 pracowników.
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->
Aktualnie brak komentarzy.