Adidas otwiera się dla artystów NFT
Adidas, znane również jako Triple Stripes Studio, uruchomiło program rezydencji dla artystów cyfrowych NFT. Będzie on oparty na technologii Web3.
Jego założeniem jest wspieranie i promowanie nowych talentów w przestrzeni NFT.
Pierwsi artyści i ich dzieła NFT
Dwóch pierwszych artystów, którzy dołączą do programu, to Adra Kandil (znana również jako Dearnostalgia) i Moto (Monkeemoto). Dearnostalgia specjalizuje się w łączeniu fotografii, typografii i cyfrowych projektów, podczas gdy Moto skupia się na ilustracjach cyfrowych, modzie i grach. Obydwoje zadebiutują ze sprzedażą dwóch różnych edycji NFT 6 września.
INTRODUCING: RESIDENCY BY ADIDAS 🤝
The adidas /// studio is proud to announce the global launch of "RESIDENCY by adidas" – the brand’s first digital artist-in-residence program! 🎨 pic.twitter.com/He0LAEUzQA
— ALTS by adidas (@altsbyadidas) August 31, 2023
Cena i dostępność NFT
Ceny dla otwartych edycji NFT będą wynosić 0,03 ETH (około 49 dolarów), natomiast limitowane edycje będą kosztować 0,15 ETH (około 245 dolarów). Warto wskazać, że Triple Stripes Studio jest częścią jednostki Web3 firmy Adidas, znaną jako ALTS by Adidas. Studio zostało uruchomione w styczniu tego roku, a jego głównym zadaniem jest wspieranie inicjatywy Web3 niemieckiego giganta odzieżowego.
Inni również są w grze
Inni również nie odpuszczają walki o rynek NFT. Twórcy Bored Ape Yacht Club – Yuga Labs – zapowiedzieli otwartą betę swojej nadchodzącej gry opartej na metawersum Otherside. Tytuł będzie rozwijać rolę Otherside i wprowadzi nowego wroga zwanego jako “The Shattered”. Ponadto warto wskazać, że ostatnimi czasy jeden z NFT Mutant Ape Yacht Club został sprzedany za imponujące 500 ETH (około 817 000 dolarów). To pokazuje, że chociaż wiele osób uważa rynek NFT za martwy – nie do końca jest to prawdą.
Wzrost obrotów w sektorze
Według danych z CryptoSlam, wolumen obrotu NFT dla projektu NFL All Day firmy Dapper Labs wzrósł o 570% w ciągu ostatnich siedmiu dni. To największy skok wolumenu wśród 20 najbardziej sprzedających się projektów NFT w ostatnim tygodniu. Nadchodząca inicjatywa od Adidasa również cieszy się sporym zainteresowaniem zarówno wśród społeczności krypto, jak i fanów sztuki i mody. Bez wątpienia świat NFT kontynuuje swoją ekspansję, oferując nowe możliwości dla artystów, graczy i inwestorów. Pytanie brzmi, czy Adidas poradzi sobie w dobie nowych regulacji.
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->
Aktualnie brak komentarzy.