Nowa era handlu kryptowalutami z Kanga [rebranding]
Jeszcze kiedyś rebranding firmy lub marki kojarzył się z sytuacjami kryzysowymi, które wręcz wymagały drastycznych zmian. Obecnie, zjawisko może mieć miejsce nawet wtedy, gdy marka dobrze sobie radzi, a potrzeba zmian wynika z ewolucji marki. Kanga Exchange, początkowo była giełdą, która powstała w “garażu” kilku osób, następnie przeszła diametralną zmianę od 2018 roku. Obecnie, jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kryptowalutowych w Europie, a słowo “marka” lepiej oddaje jej obecną sytuację niż tylko “giełda”.
Kanga to nie tylko wymiana kryptowalut
Kanga, zgodnie z nowym hasłem przewodnim “Beyond crypto”, poza standardowym handlem kryptowalutami na giełdzie oferuje coraz więcej rozwiązań ułatwiających korzystanie z cyfrowych walut w życiu codziennym. Oprócz wymiany walut wirtualnych na gotówkę w kantorach i wypłaty w bankomatach Kanga umożliwia także przyjmowanie płatności w kryptowalutach nawet we własnym sklepie.
Kanga rozwiązuje także problemy, z jakimi borykają się użytkownicy kryptowalut, takie jak brak możliwości bezpiecznego i atrakcyjnego dochodu pasywnego z tradycyjnych lokat – dzięki licznych stakingom, także dla stablecoinów.
Marka poprzez swoje usługi pomaga również w pozyskiwaniu funduszy na rozwój przedsięwzięć lub startupów dzięki tokenizacji projektów oraz dostarcza rzetelne informacje branżowe poprzez swoją usługę Kanga University. Ostatnią z propozycji Kanga jest usługa Kanga Transfer, która pozwala uniknąć trudności z przewożeniem gotówki między krajami.
Ewolucja, nie rewolucja
Kanga przeprowadziła rebranding, zmieniając swoją nazwę z “Kanga Exchange” na po prostu “Kanga”. Ta nowa nazwa, czyli kanga kojarzyć się może z wielokolorową tkaniną pochodzącą z Afryki, którą rdzenni mieszkańcy noszą na różne sposoby, w zależności od sytuacji. Nazwa “Kanga Exchange” nadal będzie obowiązywać jako submarka giełdy i w adresie strony głównej. Jednak, pomimo że adres pozostaje bez zmian, to wygląd i funkcjonalność witryny uległy metamorfozie, aby lepiej oddawać nowe przesłanie marki “Beyond crypto” – że Kanga oferuje znacznie więcej niż tylko giełdę kryptowalut.
Jak możesz zauważyć, nowe logo jest bardziej przejrzyste i odzwierciedla transparentność, która jest ważna dla marki. Wyraziste kolory symbolizują siłę, z jaką Kanga broni wolności każdego z nas. Całość tworzy nowoczesny wizerunek marki, która działa z pasją i odwagą, by uczynić świat kryptowalut dostępnym dla każdego.
Rebranding w branży
W branży giełd kryptowalut rebrandingi zdarzały się już w przeszłości, jednak nie powinno to budzić niepokoju. Przeciwnie, takie akcje często są wprowadzane w celu wprowadzenia nowych, przydatnych rozwiązań, takich jak karta płatnicza czy aplikacja mobilna. Wprowadzenie stakingu i kart płatniczych przez różne giełdy to tylko niektóre przykłady takich zmian. Każda giełda dąży do rozwoju i ekspansji na nowe rynki, co świadczy o coraz większej popularności kryptowalut i ich adopcji w życiu codziennym.
Materiał sponsorowany
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->
Aktualnie brak komentarzy.