AdShares rozdaje granty dla reklamodawców Premium – $200 000
W ramach nowej roadmapy Adshares, projekt ogłosił uruchomienie nowej sieci reklam premium związanej z blockchainem, a w tym dwóch nowych narzędzi: Media Plan as-a-service i nowych formatów reklam premium.
Najważniejsze informacje z newsa:
- Projekty związane z blockchainem mogą uzyskać dotację do 2000 USD na reklamę w AdShares
- Wypełnij formularz, by zgłosić się do grantów: adshar.es/BlockchainAdvertiserGrants
Jako pierwszy krok w kierunku realizacji planów określonych w roadmapie, Adshares ogłosiło dotacje w wysokości 120 000 USD w ramach sieci reklamowej Premium Web3ads, przeznaczoną dla wydawców. Jak podaje zespół, uruchomienie Adshares Blockchain Premium przekroczyło ich oczekiwania: dziesiątki wydawców złożyło wniosek o przyłączenie się do “Zdecentralizowanej Rewolucji Reklamowej”.
Adshares planuje teraz kontynuować start z dodatkowym programem grantowym poświęconym drugiej stronie układanki, czyli reklamodawcom. W ten sposób przeznaczono 200 000 USD na zaangażowanie nowych reklamodawców. Każdy projekt kryptograficzny może ubiegać się o dotację w wysokości do 2000 USD na promocję Dapp, wydarzeń lub usług.
Obecnie trwa nabór chętnych na otrzymanie grantów. Wszystkie projekty Crypto, organizatorzy wydarzeń związanych z blockchainem i zdecentralizowane firmy są mile widziane. Aby wziąć udział i dołączyć do Web3ads, po prostu prześlij swoje zgłoszenie za pomocą specjalnego formularza: http://adshar.es/web3ads
Jako jeden z głównych planów rozwoju działalności Adshares, nowa sieć Adshares Premium jest pierwszą i jedyną zdecentralizowaną siecią dedykowaną najlepszym wydawcom blockchain na świecie. Jej głównym celem jest utrzymanie uczciwego i automatycznego rynku banerów dla wiodących Wydawców i Reklamodawców.
Ponad 20 wiodących wydawców zdecydowało się już dołączyć do nowej sieci (w tym również CrypS). Adshares poszukuje teraz 100 wiodących reklamodawców w przestrzeni Blockchain, chcących dołączyć do tej inicjatywy.
Jakie korzyści daje AdShares reklamodawcom? Zespół ADS mówi jasno: koniec z wygórowanymi prowizjami, możliwość korzystania z wielu dostawców klasyfikacji reklam, płatności dokonywane po wyświetleniu reklamy, łatwiejsze ustalanie stawek płatności, mniejsze ryzyko i większe zaufanie dzięki rozwiązaniom opartym o blockchain, pomiar konwersji przed zobowiązaniem się do zapłaty, twórcy algorytmów optymalizujący wyświetlanie kampanii bez udziału reklamodawców oraz wybór rozszerzonych formatów reklam idealnie dopasowanych do ich potrzeb.
W oparciu o to, co Adshares Blockchain ma do zaoferowania wydawcom premium, zespół Adshares jest przekonany, że Ci reklamodawcy, którzy zechcą skorzystać z programu grantowego, nadal będą korzystać z sieci nawet po jego zakończeniu.
Szczegóły programu grantowego:
- Dołącz jako reklamodawca premium na 3 miesiące;
- Otrzymaj łącznie do 2000 USD w $ADS jako premię (⅓ do wydania co miesiąc);
- Budżet przeznaczony na reklamę banerową (CPM);
- Reklamodawcy będą dodatkowo promowanie za pomocą mediów społecznościowych Adshares;
- Zarejestruj się tutaj: skorzystaj z formularza lub napisz na adres contact@web3ads.net.
Zarabianie na odbiorcach to ogromne wyzwanie dla wszystkich Wydawców, a tym bardziej dla tych związanych z blockchainem i kryptowalutami. Wszyscy główni gracze oferujący takie rozwiązania to platformy scentralizowane, które praktycznie kontrolują rynek (jak choćby Google), pobierając od 30% do 70% z opłat między Reklamodawcami a Wydawcami.
Korzyści dla reklamodawców premium:
- Bardzo niskie prowizje;
- Możliwość korzystania z wielu dostawców klasyfikacji reklam, jeśli nawet jeden z nich zaakceptuje reklamy, mogą być wyświetlane;
- Wszystkie płatności są dokonywane po wyświetleniu reklamy;
- Łatwiejsze ustalanie stawek;
- Mniejsze ryzyko;
- Możliwość pomiaru wskaźników konwersji przed zobowiązaniem do zapłaty;
- Możliwość anonimowego wyświetlania reklam;
- Twórcy algorytmów optymalizują wyświetlanie kampanii bez udziału reklamodawców;
- Rozszerzony format reklam idealnie dopasowany do ich potrzeb;
O Adshares
Adshares to pierwszy w 100% zdecentralizowany rynek reklamy typu programmatic, będący również jednym z najbardziej zaawansowanych projektów opartych na blockchain na rynku reklamowym. Adshares ma na celu zdobycie znaczącego udziału w rynku o wartości 1 biliona euro do 2025 roku. Sieć Adshares opiera się na własnym i unikalnym blockchainie (Enterprise Service Chain — ESC Blockchain), który łączy wydawców i reklamodawców, pozwalając im na bezpośrednie rozliczenia.
Łącząc unikalne funkcje oraz blockchainowy ekosystem AdShares, otrzymujemy ciekawe rozwiązanie, które może skutecznie konkurować z głównymi i kryptowalutowymi sieciami reklamowymi, takimi jak Google Ads, Coinzilla, CoinTraffic czy Mellow Ads.
Ekosystem Adshares oparty jest o skalowalny i bezpieczny blockchain ADS, który w testach przetwarzał nawet 1,4 miliona transkacji na sekundę. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tego projektu, zobacz nasz wywiad z przedstawicielem Adshares:
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->
Aktualnie brak komentarzy.