Samsung otwiera sklep w metaverse Decentraland | Wiadomości | CrypS.

Samsung otwiera sklep w metaverse Decentraland

Zerelik Maciej
samsung nft

Gigant elektroniki Samsung wkracza do metaverse, otwierając wirtualny sklep w Decentraland. Nazwany na cześć flagowego sklepu Samsunga 837 w Nowym Jorku. Wirtualny sklep Samsung 837X jest otwarty już od wczoraj i pozostanie tak przez ograniczony czas.

Użytkownicy Decentraland będą zaproszeni do odkrywania „doświadczalnego placu zabaw” i zdobywania NFT poprzez wykonywanie zadań.

Metaverse będzie składać się z trzech obszarów: Connectivity Theater (w którym prezentowane będą nowości ze sceny Samsunga na CES 2022), Sustainability Forest, który obejmuje „podróż przez miliony drzew”, aby zaznaczyć inicjatywy firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju, oraz Customization Stage.

Ta ostatnia zaprezentuje imprezę taneczną na żywo w metaverse prowadzoną przez DJ Gamma Vibes z fizycznego sklepu 837, a posiadacze plakietek NFT wezmą udział w loterii, w której będą mogli wygrać markowe gadżety Samsunga dla swoich awatarów Decentraland. Michelle Crossan-Matos, starszy wiceprezes ds. marketingu korporacyjnego i komunikacji w Samsung Electronics America powiedziała w oświadczeniu towarzyszącym premierze:

Metaverse pozwala nam przekraczać granice fizyczne i przestrzenne, aby tworzyć unikalne wirtualne doświadczenia, które nie mogłyby się wydarzyć w inny sposób.

Po premierze w Decentraland, firma planuje przenieść 837X do innych platform metaverse.

Samsung i kryptowaluty

Samsung dołączył do wielu marek, które rzuciły się w wir metaverse – wirtualnego świata, w którym użytkownicy wchodzą w interakcje jako awatary.

Korporacje takie jak Pepsi i Budweiser zaczęły wykupywać NFT, Nike złożyło wnioski o znak towarowy dla wirtualnych towarów, a Adidas ogłosił współpracę z platformą The Sandbox.

To korporacyjne zagarnięcie ziemi pod metaverse nastąpiło po tym, jak pod koniec 2021 roku Facebook zmienił nazwę na Meta, a dyrektor generalny Mark Zuckerberg ogłosił, że „w zasadzie przechodzimy od bycia pierwszym Facebookiem, do bycia pierwszym metaversum”.

Samsung ma jednak przewagę nad swoimi rywalami, jeśli chodzi o kryptowaluty i blockchain. Jego flagowe smartfony Galaxy już w 2019 roku wprowadziły wbudowany portfel i wsparcie dla sprzętowych portfeli. Z kolei w tym tygodniu południowokoreański gigant elektroniki ogłosił, że jego linia inteligentnych telewizorów z 2022 roku będzie wspierała platformę NFT.

samsung nft
reklama
reklama