Popularna raperka rozdaje 1 mln USD w BTC na Cash App
Amerykańska gwiazda muzyki Megan Thee Stallion połączyła siły z Cash App od Square, rozdając 1 milion dolarów w bitcoinach (BTC) na Twitterze.
Cash App jest aplikacją umożliwiającą natychmiastowe przekazywanie środków, zarówno w walucie fiducjarnej jak i niektórych kryptowalutach. Apka jest zaledwie od 2 lat na rynku, a jest bardzo popularna wśród użytkowników z całego świata.
Twórcą aplikacji jest amerykański dostawca usług finansowych Square, a zarządcą firmy znany każdemu w branży krypto Jack Dorsey. Jak wiadomo Dorsey jest również dyrektorem generalnym Twittera, stąd pomysł na wykorzystanie portalu społecznościowego do reklamy aplikacji płatniczej Cash App. Firma nawiązała współpracę z popularną amerykańską gwiazdą rapu Megan Thee Stallion nominowaną do nagrody Grammy, będącą obecnie w topce kobiecych figur z branży muzyki.
Thee Hot Girl coach is OFFICIALLY on team @Cashapp ! To celebrate I’m giving $1 MILLION in Bitcoin to as many hotties as I can! Will be giving out this million units until its gone, so drop your $cashapp below w #BITCOINMEG to get a piece pic.twitter.com/Do1Mb5VWKY
— HOT GIRL MEG (@theestallion) December 17, 2020
Megan ogłosiła kampanię promocyjną na Twitterze 17 grudnia rozdając łącznie 1 milion dolarów w BTC. Post otrzymał ponad 65,000 polubień i prawie 10,000 retweetów w momencie pisania. Raperka zachęcała swoich fanów do skomentowania posta tagiem #BITCOINMEG i podania swojego nicku w Cash App, aby wziąć udział w losowaniu.
Liczne odpowiedzi na Twitterze od szczęśliwców zawierają zrzuty ekranu wskazujące na to, że każdy z nich otrzymał około 0,00045 BTC. Biorąc pod uwagę fakt, że 1,000,000 dolarów to około 43,60 BTC, a każdy z wybrańców dostaje około 50,000 satoshi, nagrodzonych w kampanii reklamowej Square może zostać prawie 100,000 osób.
tysm! i appreciate it 🙂 @theestallion #bitcoinmeg pic.twitter.com/Vy1PifQx0h
— kevin (@tiredkevin) December 17, 2020
Jeden z użytkowników Twittera wyjaśnił, żeby szczęśliwcy, którzy otrzymali środki nie wydawali ich, lecz HODL’owali, ze względu na potencjał Bitcoina. Podzielił się on również informacją, że cały sens tej kampanii reklamowej ma zwiększyć zrozumienie BTC i faktu, że amerykańskie dolary nie mają pokrycia, przez co ich wartość spadnie.
Don’t convert! The whole point of this is to raise understand of bitcoin. Dollars are garbage. 30% of all dollars were printed THIS year. On the other hand, the rate of new supply of BTC cut in HALF. Bitcoin will grow exponentially agains the dollar because it’s scarce. pic.twitter.com/A6Xb87eocC
— William Clemente III (@WClementeIII) December 18, 2020
Kampania odniosła duży sukces ze względu na fakt, że część fanów Megan Thee Stallion nie była wcześniej zaznajomiona z kryptowalutami i po otrzymaniu środków stwierdzili, że zamierzają nadal odkrywać świat krypto. Takie akcje promocyjne nie tylko dają sporo rozpoznania firmie, ale również całej społeczności, ponieważ pchają zasoby kryptograficzne w kierunku mainstreamu i szerszego zastosowania.
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->
Aktualnie brak komentarzy.