EA Sports wdroży NFT od firmy Nike | Wiadomości | CrypS.

EA Sports wdroży NFT od firmy Nike

NFT

Przyszłe wersje gry od EA Sports, w tym FIFA, są potencjalnymi kandydatami do wdrożenia kolekcjonerskich ubrań NFT Nike.


EA i Nike właśnie zawiązały partnerstwo, który wprowadzi wybrane cyfrowe aktywa, wyemitowane przez Swoosh – platformę Web3 firmy Nike – do popularnych serii gier o tematyce sportowej. Nie podano jeszcze szczegółów na temat konkretnych gier, a żadna z firm nie dostarczyła wielu informacji na temat tego, czego możemy się dokładnie spodziewać. Wiadomo jednak, że NFT mają obejmować wirtualne obuwie i odzież. Współpraca z EA zdaje się iść w dobrym kierunku, który Nike obrało w listopadzie zeszłego roku. To wtedy firma obuwnicza po raz pierwszy uruchomiła Swoosh. Ówcześnie Nike sugerowało, że ich cyfrowa odzież mogłaby być w końcu używana w grach wideo i innych immersyjnych doświadczeniach.

NFT Swoosh generuje 1 mln dolarów obrotu

Niedawna premiera NFT Swoosh wygenerowała sprzedaż wirtualnych dóbr na poziomie ponad 1 miliona dolarów. Poza serią problemów technicznych i mozolnego procesu, rynek NFT doświadcza regularnie spadku od kilku miesięcy, a wcześniejsze próby integracji kolekcjonerskich przedmiotów na blockchainie z grami wideo nie zostały dobrze przyjęte przez ich użytkowników. Warto zauważyć, że w komunikacie prasowym EA nie padło słowo NFT.

NFT w EA Sports już wkrótce

Nike ogłosiło, że udostępni dodatkowe szczegóły dotyczące integracji NFT Swoosh z przyszłymi tytułami EA Sports w nadchodzących miesiącach.

Wszyscy w EA Sports skupiamy się na prowadzeniu następnej ewolucji kibicowania sportowego, a ta nowa współpraca z naszymi wieloletnimi partnerami z Nike znajduje się na przecięciu innowacji, sportu i kultury. Współpracując z Swoosh, przyniesiemy kreatywność i samowyrażanie na pierwszy plan dla fanów, gdzie będą mogli dzielić się między sobą miłością do sportu

– powiedziała Andrea Hopelain, starsza wiceprezes ds. marki dla EA Sports and Racing.

Rynek gamingu w połączeniu z technologią blockchain rozwija się szybciej, niż przykładowo w przypadku kinematografii. Coraz więcej podmiotów korzysta z dobrodziejstw łańcucha bloków i niewymiennych tokenów. Korzyści z tych technologii są obopólne zarówno dla producentów – którzy mogą lepiej monetyzować swoje pomysły, jak i dla użytkowników – którzy mogą lepiej doświadczać rozgrywki i na niej zarabiać. Miejmy nadzieję, że NFT w EA również pozytywnie wpłynie na tę branżę. 

NFT



reklama

Dodaj komentarz

Ostrzeżenie o ryzyku Kryptowaluty oraz produkty lewarowe to bardzo ryzykowne istrumenty finansowe, mogące spowodować szybką utratę kapitału.

Materiały opublikowane na tej stronie mają jedynie cel informacyjny i nie należy ich traktować jako porady inwestycyjnej (rekomendacji) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o obrocie instrumentami finansowymi. Nie są również doradztwem prawnym ani finansowym. Opracowania zamieszczone w serwisie Cryps.pl stanowią wyłącznie wyraz poglądów redakcji i użytkowników serwisu i nie powinny być interpretowane w inny sposób.

Niektóre artykuły opatrzone są odnośnikami do innych stron. Służy to uzupełnieniu przedstawionych informacji.
Niektóre jednak linki mają charakter afiliacyjny: prowadzą do oficjalnych stron producentów, na których można kupić opisywany produkt. Jeśli użytkownik dokona transakcji po kliknięciu w link, nasz serwis pobiera z tego tytułu prowizję. Nie wpływa to na finalną cenę produktu, a w niektórych przypadkach ją obniża. Portal CrypS.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści, które znajdują się na podlinkowanych stronach.