Znana marka motocyklowa nawiązuje współpracę z XRP Ledger
Ducati – włoska marka motocyklowa nawiązała współpracę z XRP Ledger. Dzięki temu będzie miała szansę na debiut w przestrzeni Web3.
Głównym celem współpracy jest wprowadzenie na rynek pierwszego cyfrowego kolekcjonerskiego przedmiotu. Planuje się stworzenie sekwencji video, która ma prezentować wszystkie logotypy Ducati widniejące na zbiornikach motocykli produkowanych w Borgo Panigale od 1946 roku – do dnia dzisiejszego.
𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨 𝘿𝙪𝙘𝙖𝙩𝙞 𝙄𝙜𝙣𝙞𝙩𝙞𝙤𝙣?
Our first drop depicts all the @DucatiMotor logos that have appeared on the tanks of motorbikes produced in Borgo Panigale from 1946 to the present day.
We invite you to carry that symbol with you as we embark on this adventure. pic.twitter.com/Gqy0pk8z8y
— DucatiWeb3 (@DucatiWeb3) July 27, 2023
Ducati przechodzi do Web3
Pierwsza edycja jest formą prezentu dla fanów Ducati. Aby ją uzyskać użytkownicy muszą zarejestrować się w ciągu siedmiu dni od 26 lipca 2023 r. na platformie wydającej NFT. Podążając za tradycyjną drogą związaną z NFT, Ducati ogłosiło, że ci, którzy zdobędą pierwszy kolekcjonerski przedmiot, będą mieli dostęp do kolejnych projektów.
Nadchodzące rozwiązania giganta produkcji motocykli będą realizowane przy użyciu technologii Ripple, który ma zapewnić wsparcie techniczne dla szybkiej, taniej i neutralnej pod względem emisji CO2 blockchainowej sieci XRP Ledger (XRPL). Warto zaznaczyć, że Ducati planuje rozwijać szereg działań w ramach Web 3 w ciągu najbliższych miesięcy poprzez tworzenie nowych cyfrowych przestrzeni agregacji, kolekcji NFT i innych rozwiązań. Firma stwierdziła, że:
Ruch ten reprezentuje naturalną ewolucję jej strategii cyfrowej.
W inicjatywę Ducati zaangażował się również Web3 Pro, który wcześniej współpracował z spółką-matką – Lamborghini, nad zaangażowaniem marki w kolekcję NFT znaną jako ,,The Epic Road Trip”.
Rozwój XRPL
Powyższa inicjatywa pojawia się ponad rok po tym, jak producent motocykli z Bolonii ogłosił plany wejścia w sektor NFT i, co ciekawe – tuż po częściowym zwycięstwie Ripple w walce z amerykańską Komisją Papierów Wartościowych i Giełd (SEC). Warto zaznaczyć, że w pierwszym kwartale aktywność on-chain na XRPL utrzymywała się na wysokim poziomie, a liczba transakcji wzrosła o 9% do 116 milionów (w porównaniu do 106 milionów w poprzednim kwartale). Od momentu uruchomienia XLS-20 na głównej sieci, na Ledgerze wyemitowano ponad milion aktywów. To pokazuje, że tokenizacja branży motoryzacyjnej stale budzi zainteresowanie.
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->
Aktualnie brak komentarzy.