Kryptowaluty w reklamie – Grayscale zachęca do inwestycji.
Jak wiadomo, reklama dźwignią handlu. Również tego krypto-centrycznego. Grayscale, australijska firma operująca w dziedzinie zarządzania funduszami powierniczymi oraz dostarczająca produktów finansowych, wyprodukowała reklamę, w której zachęca do lokowania zasobów w kryptowalutach.
Oczywiście – za pośrednictwem proponowanych przez siebie rozwiązań opartych o kryptowalutę. Klip wyemitowany został w telewizjach Fox i Fox Buisness, CNBC oraz MSNBC, lecz można go zobaczyć także na twitterowym profilu prezesa firmy. Przedstawia on historię ewolucji środków płatniczych, od czasów najdawniejszych, aż po najnowszy etap ewolucji pieniądza – właśnie kryptowaluty.
Go digital. #GoGrayscale. pic.twitter.com/dnE2bC3H7O
— Michael Sonnenshein (@Sonnenshein) August 10, 2020
Jak głosi firma – nie dyskryminuje ona żadnej z walut wirtualnych, i prócz Bitcoina poświęca należytą uwagę Ethereum, Litecoinowi, Zcash i innym tokenom.
Grayscale pragnie w ten sposób rozreklamować swoje instrumenty kryptowalutowe. Umożliwiają one inwestycje w te aktywa, jednakże bez konieczności samodzielnej obsługi praktyczno-technicznego aspektu przedsięwzięcia, jak również (w sytuacji, w której może być to wymagane lub pożądane) bez formalnego wchodzenia w posiadanie kryptowaluty, która pozostaje zasobem funduszu.
Śledź CrypS. w Google News. Czytaj najważniejsze wiadomości bezpośrednio w Google! Obserwuj ->
Zajrzyj na nasz telegram i dołącz do Crypto. Society. Dołącz ->
Aktualnie brak komentarzy.