Frekwencja na Decentraland Metaverse Fashion Week spadła o 76%

Frekwencja na Decentraland Metaverse Fashion Week spadła o 76%

Anna Sutowicz
decentraland niskie zainteresowanie

Decentraland niedawno zakończył swój czterodniowy wirtualny tydzień mody Metaverse Fashion Week. Trudno jednak stwierdzić, że był sukcesem, ponieważ frekwencja dramatycznie spadła o 76%. W czasie 4-dniowego wydarzenia jednocześnie online było ledwie ponad 1000 osób.


W trakcie ostatniego tygodnia mody Metaverse Fashion Week, pomimo czołowych marek, takich jak Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger i Adidas, które sponsorowały pokazy, odnotowano spadek uczestników o 76%. Organizatorzy wydarzenia jednak starali się szukać jasnej strony.

Chociaż liczba uczestników spadła, mieliśmy dziesiątki tysięcy nowych odwiedzających metaverse. W przypadku drugiego w historii Metaverse Fashion Week, wierzymy, że poprawiliśmy doświadczenie z zeszłego roku – powiedziała dr Giovana Graziosi Casimiro, szefowa Metaverse Fashion Week.

Rozgrywka, projekt i niezawodność Decentraland zostały skrytykowane i mogą być powodem, dla którego platforma jest rozczarowaniem dla wielu. Dan Olson, influencer, który omawia różne kwestie na swoim kanale YouTube o nazwie “Folding Ideas” i ma ponad 800 000 subskrybentów również negatywnie wypowiedział się o Decentraland:

W praktyce jest to zła gra wideo składająca się z mniejszych, gorszych gier wideo owiniętych w schemat nieruchomości cosplaying jako The Matrix.

Architekt Metaverse Hunter Swihart powiedział, że cieszy się z tworzenia cyfrowych przestrzeni dla Decentraland, ale był rozczarowany tak niską frekwencją.

Myślałem, że z powodu tego, jak wiele osób o tym mówiło, że będzie to popularne. Wszyscy widzieli jak ceny szybują w górę, a duże firmy kupują ziemię za miliony dolarów, co teraz z perspektywy czasu było strasznym błędem – powiedział Swihart.

Dodał również, że nie będzie zaskoczony, jeśli platforma przestanie istnieć w najbliższej przyszłości:

Prawdziwe platformy pojawią się w ciągu najbliższych 5 lat.

Właściciele gruntów Decentraland

Platforma, pierwotnie założona przez argentyńskich koderów Estebana Ordano i Ariego Meilicha, oficjalnie otworzyła się dla publiczności na początku 2020 roku. Tygodniowy wolumen handlu dla lądowych NFT wynosi około 50 000 dolarów, tylko 20 do 30 osób kupuje i sprzedaje nieruchomości Decentraland. Wcześniej wolumeny liczono w milionach. 

To zdecydowanie niepokojące … liczba handlowców zmniejsza się od początku 2022 roku – powiedział analityk badań The Block Brad Kay.

Według Kaya, całkowita liczba właścicieli gruntów Decentraland jest również niska. Powiedział, że większość projektów NFT ma co najmniej 30% unikalnych posiadaczy. W przypadku Decentraland jest jednak zdecydowanie inaczej, ponieważ z 98 000 istniejących NFT ziemi, tylko 8% to unikalni posiadacze. Oznacza to, że około 7 800 osób to właściciele wszystkich gruntów na platformie.

decentraland niskie zainteresowanie



reklama

Dodaj komentarz

Ostrzeżenie o ryzyku Kryptowaluty oraz produkty lewarowe to bardzo ryzykowne istrumenty finansowe, mogące spowodować szybką utratę kapitału.

Materiały opublikowane na tej stronie mają jedynie cel informacyjny i nie należy ich traktować jako porady inwestycyjnej (rekomendacji) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o obrocie instrumentami finansowymi. Nie są również doradztwem prawnym ani finansowym. Opracowania zamieszczone w serwisie Cryps.pl stanowią wyłącznie wyraz poglądów redakcji i użytkowników serwisu i nie powinny być interpretowane w inny sposób.

Niektóre artykuły opatrzone są odnośnikami do innych stron. Służy to uzupełnieniu przedstawionych informacji.
Niektóre jednak linki mają charakter afiliacyjny: prowadzą do oficjalnych stron producentów, na których można kupić opisywany produkt. Jeśli użytkownik dokona transakcji po kliknięciu w link, nasz serwis pobiera z tego tytułu prowizję. Nie wpływa to na finalną cenę produktu, a w niektórych przypadkach ją obniża. Portal CrypS.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści, które znajdują się na podlinkowanych stronach.