Hyundai i Louis Vuitton tworzą nowe NFT | Wiadomości | CrypS.

Hyundai i Louis Vuitton tworzą nowe NFT

Anna Sutowicz
NFT Louis vuitton i Hyundai

Francuski dom mody Louis Vuitton kontynuuje eksperymenty w branży gier. Gracze „Louis: The Game” mają szansę na wygranie 10 niewymiennych tokenów NFT. Nowy projekt NFT rozpoczyna także Hyundai. Firma samochodowa nawiązała partnerstwo z Meta Kongz.


Do wygrania tokeny NFT

Luksusowa marka Louis Vuitton i twórca gry „Louis: The Game” tym razem zamierza edukować graczy w temacie swojej historii, w zamian za nagrody w postaci niewymiennych tokenów NFT. Dom mody dodał do gry nowe zadania i nagrody. Zaangażowani gracze po osiągnięciu określonego progu będą mogli wziąć udział w loterii NFT. Nagrodą będzie 10 niewymiennych tokenów NFT z postacią z gry, Vivienne. Tokeny będą działać jako awatary w mediach społecznościowych. Zostały stworzone we współpracy z Wenew Labs, tj. startupem założonym przez artystę Beeple Mike’a Winkelmanna. Loteria ma potrwać do 4 sierpnia.

Hyundai i Meta Kongz

Swój udział w non-fungible token NFT ma także firma samochodowa Hyundai. Hyundai wraz z Meta Kongz tworzy własną kolekcję niewymiennych tokenów „Metamobilność”. Według Chang Song, czyli prezesa i szefa działu Transportation-as-a-Service (TaaS) firmy Hyundai, koncepcja metamobilności sprawi, że przestrzeń, czas i odległość będą niemalże całkiem nieistotne:

„Metamobilność” to wizja robotyki jako pośrednika pomiędzy światem rzeczywistym a Metaverse, tak, by zmiany wprowadzane przez użytkowników w Metaverse znalazły odzwierciedlenie w rzeczywistości. Ma pozwolić ludziom przezwyciężyć fizyczne ograniczenia ruchu w czasie i przestrzeni.

Thomas Schemera, Global Chief Marketing Officer i Head of Customer Experience w Hyundai, wypowiedział się na temat nowego projektu:

Wszechświat Hyundai NFT rozszerzy doświadczenie marki Hyundai, zwłaszcza w przypadku generacji MZ, w zupełnie nowy sposób, jeszcze bardziej wzmacniając nasze zaangażowanie w innowacje zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w metawszechświecie. Jesteśmy bardzo podekscytowani wprowadzeniem „Metamobilności” za pośrednictwem naszych własnych NFT i rozpoczęciem tej podróży z „Meta Kongz”.

Meta Kongz zadebiutowało na scenie NFT w grudniu 2021. Ten projekt NFT składający się z 10 tysięcy losowo utworzonych ilustracji goryli w wymiarze 3D w krótkim czasie znalazł się na liście światowego rynku NFT Top 100.

Producent samochodów nawiązał również inne partnerstwa m.in. z platformą NFT i Metaverse WITCH.

NFT Louis vuitton i Hyundai
reklama
reklama