Hyundai i Louis Vuitton tworzą nowe NFT | Wiadomości | CrypS.

Hyundai i Louis Vuitton tworzą nowe NFT

Autor: Anna Sutowicz
Redaktor: Albert Czajkowski
NFT Louis vuitton i Hyundai

Francuski dom mody Louis Vuitton kontynuuje eksperymenty w branży gier. Gracze “Louis: The Game” mają szansę na wygranie 10 niewymiennych tokenów NFT. Nowy projekt NFT rozpoczyna także Hyundai. Firma samochodowa nawiązała partnerstwo z Meta Kongz.


Do wygrania tokeny NFT

Luksusowa marka Louis Vuitton i twórca gry „Louis: The Game” tym razem zamierza edukować graczy w temacie swojej historii, w zamian za nagrody w postaci niewymiennych tokenów NFT. Dom mody dodał do gry nowe zadania i nagrody. Zaangażowani gracze po osiągnięciu określonego progu będą mogli wziąć udział w loterii NFT. Nagrodą będzie 10 niewymiennych tokenów NFT z postacią z gry, Vivienne. Tokeny będą działać jako awatary w mediach społecznościowych. Zostały stworzone we współpracy z Wenew Labs, tj. startupem założonym przez artystę Beeple Mike’a Winkelmanna. Loteria ma potrwać do 4 sierpnia.

Hyundai i Meta Kongz

Swój udział w non-fungible token NFT ma także firma samochodowa Hyundai. Hyundai wraz z Meta Kongz tworzy własną kolekcję niewymiennych tokenów “Metamobilność”. Według Chang Song, czyli prezesa i szefa działu Transportation-as-a-Service (TaaS) firmy Hyundai, koncepcja metamobilności sprawi, że przestrzeń, czas i odległość będą niemalże całkiem nieistotne:

„Metamobilność” to wizja robotyki jako pośrednika pomiędzy światem rzeczywistym a Metaverse, tak, by zmiany wprowadzane przez użytkowników w Metaverse znalazły odzwierciedlenie w rzeczywistości. Ma pozwolić ludziom przezwyciężyć fizyczne ograniczenia ruchu w czasie i przestrzeni.

Thomas Schemera, Global Chief Marketing Officer i Head of Customer Experience w Hyundai, wypowiedział się na temat nowego projektu:

Wszechświat Hyundai NFT rozszerzy doświadczenie marki Hyundai, zwłaszcza w przypadku generacji MZ, w zupełnie nowy sposób, jeszcze bardziej wzmacniając nasze zaangażowanie w innowacje zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w metawszechświecie. Jesteśmy bardzo podekscytowani wprowadzeniem „Metamobilności” za pośrednictwem naszych własnych NFT i rozpoczęciem tej podróży z „Meta Kongz”.

Meta Kongz zadebiutowało na scenie NFT w grudniu 2021. Ten projekt NFT składający się z 10 tysięcy losowo utworzonych ilustracji goryli w wymiarze 3D w krótkim czasie znalazł się na liście światowego rynku NFT Top 100.

Producent samochodów nawiązał również inne partnerstwa m.in. z platformą NFT i Metaverse WITCH.

NFT Louis vuitton i Hyundai



reklama

Dodaj komentarz

Ostrzeżenie o ryzyku Kryptowaluty oraz produkty lewarowe to bardzo ryzykowne istrumenty finansowe, mogące spowodować szybką utratę kapitału.

Materiały opublikowane na tej stronie mają jedynie cel informacyjny i nie należy ich traktować jako porady inwestycyjnej (rekomendacji) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o obrocie instrumentami finansowymi. Nie są również doradztwem prawnym ani finansowym. Opracowania zamieszczone w serwisie Cryps.pl stanowią wyłącznie wyraz poglądów redakcji i użytkowników serwisu i nie powinny być interpretowane w inny sposób.

Niektóre artykuły opatrzone są odnośnikami do innych stron. Służy to uzupełnieniu przedstawionych informacji.
Niektóre jednak linki mają charakter afiliacyjny: prowadzą do oficjalnych stron producentów, na których można kupić opisywany produkt. Jeśli użytkownik dokona transakcji po kliknięciu w link, nasz serwis pobiera z tego tytułu prowizję. Nie wpływa to na finalną cenę produktu, a w niektórych przypadkach ją obniża. Portal CrypS.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści, które znajdują się na podlinkowanych stronach.