Ferrari wchodzi w branżę tokenów NFT | Wiadomości | CrypS.

Ferrari wchodzi w branżę tokenów NFT

Mariusz Przepiórka
Ferrari wchodzi w branżę tokenów NFT

Występujący w Formule 1 zespół Scuderia Ferrari podpisał wieloletnią umowę ze szwajcarską firmą technologiczną – Velas Network AG – w celu stworzenia tokenów NFT dla swoich fanów. Jest to pierwsza interakcja zespołu wyścigowego z branżą aktywów cyfrowych.

W oficjalnym oświadczeniu słynny producent samochodów sportowych ujawnił, że jest zadowolony ze współpracy z Velas Network AG. Ferrari i szwajcarska firma związana z sektorem NFT zapewnią fanom możliwość posiadania cyfrowych kolekcji od marca 2022 roku (od startu nowego sezonu Formuły 1). W ramach umowy Velas Network będzie również tytularnym sponsorem Ferrari Esport Series oraz zespołu e-sportowego rywalizującego w rozgrywkach F1.

Obie strony zadowolone z nawiązania współpracy

Mattia Binotto – dyrektor generalny i szef zespołu Scuderia Ferrari – opisał szwajcarską firmę technologiczną jako podmiot, którego „innowacje i wydajność są znakiem rozpoznawczym zaawansowanych technologicznie produktów i usług”.

Z kolei Farhad Shagulyamov – dyrektor generalny i współzałożyciel Velas Network AG – stwierdził, że jego firma zbudowała „blockchain nowej generacji, który kładzie nacisk zarówno na zrównoważony rozwój, jak i wydajność”. Zdaniem dyrektora generalnego Velas Network, współpraca z firmą Ferrari, która jest „ikoną doskonałości”, jest naturalnym ruchem.

Scuderia Ferrari jest najbardziej utytułowanym zespołem w Formule 1. W całej swej historii „Wierzgający Koń”, jak znany jest wśród fanów, zdobył rekordową liczbę 16 tytułów mistrzowskich konstruktorów Formuły 1 i 15 tytułów mistrzowskich kierowców.

Formuła 1 wchodzi w branżę krypto

Ferrari to nie pierwszy zespół Formuły 1, który wchodzi w branżę kryptowalutową. W czerwcu tego roku popularna giełda aktywów cyfrowych Crypto.com została globalnym partnerem nowej serii Sprint Formuły 1 na rok 2021.

W ramach umowy logo platformy kryptowalutowej widniało na torach podczas każdego wyścigu. Co więcej, Crypto.com została również oficjalnym sponsorem kryptowalutowym i partnerem NFT wyścigów samochodów sportowych.

W październiku rywalizujący z Ferrari zespół McLaren Racing ogłosił uruchomienie własnej platformy tokenów NFT, na której fani i kolekcjonerzy mogą kupować cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie. Nowa funkcja została zbudowana w oparciu o blockchain Tezos.

Ferrari wchodzi w branżę tokenów NFT
reklama
reklama

Ostrzeżenie o ryzyku Kryptowaluty oraz produkty lewarowe to bardzo ryzykowne istrumenty finansowe, mogące spowodować szybką utratę kapitału.

Materiały opublikowane na tej stronie mają jedynie cel informacyjny i nie należy ich traktować jako porady inwestycyjnej (rekomendacji) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o obrocie instrumentami finansowymi. Nie są również doradztwem prawnym ani finansowym. Opracowania zamieszczone w serwisie Cryps.pl stanowią wyłącznie wyraz poglądów redakcji i użytkowników serwisu i nie powinny być interpretowane w inny sposób.

Niektóre artykuły opatrzone są odnośnikami do innych stron. Służy to uzupełnieniu przedstawionych informacji.
Niektóre jednak linki mają charakter afiliacyjny: prowadzą do oficjalnych stron producentów, na których można kupić opisywany produkt. Jeśli użytkownik dokona transakcji po kliknięciu w link, nasz serwis pobiera z tego tytułu prowizję. Nie wpływa to na finalną cenę produktu, a w niektórych przypadkach ją obniża. Portal CrypS.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści, które znajdują się na podlinkowanych stronach.