Animoca Brands ostrzega przed nowym fałszywym tokenem na Uniswap V2 | Wiadomości | CrypS.

Animoca Brands ostrzega przed nowym fałszywym tokenem na Uniswap V2

Zerelik Maciej
animoca brands

Inwestor NFT i metaverse, Animoca Brands, wydał ostrzeżenie o oszustwie dotyczące nowego tokena ERC-20, nazwanego „Animoca Brands Metaverse” na Uniswap V2. Firma z siedzibą w Hong Kongu powiedziała, że aktywo bezprawnie twierdzi, że jest z nią związane i używa symbolu „Animoca”.

Fałszywy token Animoca Brands Metaverse

Zgodnie z oficjalnym komunikatem prasowym, Animoca Brands wyjaśniła, że token nie ma związku z firmą. Wezwała społeczność do trzymania się z dala od fałszywej monety i wszelkich powiązanych działań, takich jak angażowanie się w jakiejkolwiek formie, w tym w mediach społecznościowych i aplikacjach komunikacyjnych.

Firma poprosiła również o natychmiastowe stworzenie nowego portfela, jeśli jakakolwiek osoba już otrzymała lub kupiła niektóre z tych tokenów, aby zmniejszyć szanse bycia celem przyszłych oszustw.

Stwierdzono również:

Animoca Brands zastrzega sobie prawo do podjęcia niezbędnych działań przeciwko operatorom fałszywego tokena za naruszenie praw autorskich, podszywanie się i wprowadzanie w błąd, a także przeciwko organizacjom i osobom, które umożliwiają fałszywemu tokenowi utrwalanie jego nieuczciwych roszczeń”.

Firma zajmująca się analizą blockchaina i bezpieczeństwem, Peckshield, ujawniła również, że wykryła oszustów stojących za tokenem Animoca Brands Metaverse.

Ekspansja Animoca Brands

Animoca Brands, będąca już uznaną marką w przestrzeni gier, umocniła swoją pozycję w świecie metaverse i NFT. Firma zajmująca się grami blockchain ogłosiła ekspansję do Japonii, uruchamiając strategiczną spółkę zależną Animoca Brands KK po pozyskaniu około 10 milionów dolarów finansowania w rundzie zalążkowej w zeszłym miesiącu.

Japońskie ramię pozwoliłoby posiadaczom własności intelektualnej (IP) w kraju na rozwój społeczności fanów poprzez emisję własnych NFT i zamiennych tokenów oraz udział w szerszym ekosystemie Web3. Ujawniono również plany współpracy z profesjonalistami na całym świecie, aby pomóc japońskim posiadaczom IP w ekspansji na rynki globalne.

Firma ogłosiła niedawno uruchomienie programu Guild Accelerator Program, aby zidentyfikować i zainwestować do 500 000 USD w gildię na wczesnym etapie rozwoju. Program, rozwijany we współpracy z globalnym akceleratorem venture, Brinc, skupi się na rozkwitającym ekosystemie gildii play-to-earn (P2E) na całym świecie.

animoca brands
reklama
reklama