Zasoby finansowe Animoca Brands zwiększyły się pięciokrotnie | Wiadomości | CrypS.

Zasoby finansowe Animoca Brands zwiększyły się pięciokrotnie

Mariusz Przepiórka
animoca brands

Firma gamingowa Animoca Brands działająca w sektorze metaverse i blockchain ujawniła, że jej zasoby finansowe zwiększyły swoją wartość ponad pięciokrotnie w ciągu zaledwie dwóch miesięcy. Inne dochody, które obejmują zyski z ponad 100 inwestycji i aktywów cyfrowych spółki, osiągnęły poziom 529,6 mln USD w okresie od stycznia do września 2021 roku.

Współzałożyciel i prezes Animoca Yat Siu w liście z 9 grudnia do społeczności Metaverse i NFT napisał, że jego tokeny, w tym REVV, SAND, TOWER i GMEE, zwiększyły wartość dzięki wzrostom w całej branży.

– Rezerwa aktywów cyfrowych należących do ekosystemu produktów i platform Animoca Brands wzrosła z wartości około 2,9 mld USD na koniec września 2021 roku do około 15,9 mld USD na koniec listopada 2021 roku – co stanowi ponad pięciokrotny wzrost w ciągu zaledwie dwóch miesięcy – powiedział Siu.

Aby zilustrować, jak bardzo wzrosła cena dwóch głównych zasobów Animoca, REVV i SAND, Siu wyjaśnił, że ich łączny miesięczny wolumen obrotu rok temu był niewiele mniejszy niż PKB Grenlandii w 2020 roku. Łączny wolumen obrotu tymi dwoma tokenami jest teraz porównywalny z PKB Maroka lub Słowacji w 2021 roku i wynosi około 120 mld USD.

Animoca tworzy fundusz o wartości 200 mln USD

List ujawnił również filozoficzne podejście do procesu selekcji inwestycji Animoca. Siu powiedział, że zespół Animoca wierzy, „że prawdziwa własność cyfrowa jest fundamentalnym blokiem, na którym opiera się całe otwarte metaverse”. – Nie postrzegamy cyfrowej równości i włączenia jako opcji. Postrzegamy je jako podstawowe wymagania – wyjaśnił Siu.

Animoca ma zamiar utrzymać swoją przewagę na rynku NFT i metaverse, ponieważ właśnie uruchomiła program inwestycyjny o wartości 200 mln USD we współpracy z Binance Smart Chain (BSC). Fundusz ten zostanie wykorzystany jako inkubator projektów gier kryptowalutowych na BSC.

W co inwestuje Animoca Brands
Inwestycje Animoca Brands
animoca brands
reklama
reklama