Ponad 170 stacji paliw w Australii przyjmie płatności w kryptowalutach | Wiadomości | CrypS.

Ponad 170 stacji paliw w Australii przyjmie płatności w kryptowalutach

Anna Sutowicz
Płatności kryptowalutami w Australii

Południowoaustralijskie stacje paliw zaczną akceptować płatności w kryptowalutach od lipca tego roku. On The Run (OTR) będzie największym detalicznym sprzedawcą w Australii, akceptującym taką formę płatności.


On The Run (OTR) to gigant sklepów wielobranżowych i stacji benzynowych. Zamierza zaakceptować płatności kryptograficzne w swoich 170 punktach sprzedaży w Australii Południowej i Wiktorii. OTR podjęło współpracę z Crypto.com w celu wdrożenia swojego produktu Pay Merchant.

Wiele wskazuje na to, że także firma macierzysta On The Run, Peregrine Corporation, zaakceptuje kryptowaluty w swoich punktach Subway, Oporto i Smokemart. Yasser Shahin, prezes wykonawczy Peregrines, powiedział:

Wzrost i akceptacja przez główny nurt adopcji kryptowalut w Australii i reszcie świata była fenomenalna i dała nam wyraźną możliwość wykorzystania tempa tej szybko rozwijającej się przestrzeni z korzyścią dla naszych klientów.

Jest to drugie partnerstwo Crypto.com w Australii. W styczniu ogłoszono zawarcie wieloletniej umowy na sponsorowanie Adelaide Football Club. OTR obsługuje między innymi stacje Caltex na terenie Wiktorii. Na tym etapie jeszcze nie wiadomo, czy w tych punktach również będzie możliwość płatności w kryptowalutach.

Tylko 4 %…

Ankieta przeprowadzona przez Crypto.com, ujawniła, że jedynie 4% ankietowanych sprzedawców z całego świata zaakceptowało kryptowaluty jako metodę płatności. Wśród sektorów przemysłu, które są najbardziej skłonne do przyjęcia kryptowalut pojawili się sprzedawcy detaliczni powiązani z dostawcami dóbr luksusowych.

Kryptowaluty w Australii stają się coraz bardziej powszechne, jednakże sektor ten nadal jest słabo regulowany. Australijski rząd dostrzega potrzebę wprowadzenia przepisów, które chroniłyby konsumentów bez przytłumienia innowacji.

Płatności kryptowalutami w Australii
reklama
reklama