L'Oréal i Meta uruchamiają akcelerator startowy Metaverse

L’Oréal i Meta uruchamiają akcelerator startowy Metaverse

Anna Sutowicz
L'ORÉAL łączy siły z Meta i HEC PARIS

L’Oréal, Meta i HEC Paris połączą siły. Chcą uruchomić akcelerator dla start-upów skoncentrowanych na Metaverse. Ma działać w paryskich biurach Meta.


L’Oréal, Meta i francuska szkoła biznesu HEC Paris łączą siły, aby uruchomić program akceleracji startupów poświęcony kreatywności w metaverse. Akcelerator ma działać w paryskich biurach Meta. Aplikacje zostaną zamknięte 20 listopada 2022 roku. Program będzie trwał od stycznia do czerwca 2023 roku.

L’Oréal, Meta i HEC Paris łączą siły

Jury złożone z członków Meta, L’Oréal i HEC, a także z przedsiębiorców i inwestorów wybierze startupy w grudniu. Wybrani uczestnicy otrzymają opiekę mentorską oraz dostęp do ekspertów i inwestorów. Inicjatywa ma pomóc L’oreal, tj. francuskiemu gigantowi piękna w budowaniu swojej obecności we wszechświecie Web3. Tak wskazuje Metaverse Insider:

Program będzie wspierać co najmniej pięć startupów, które specjalizują się w produkcji 3D, rozszerzonej rzeczywistości (AR), wirtualnej rzeczywistości (VR), rzeczywistości mieszanej, tworzeniu awatarów, przenośności w user experience, ekonomii tokenów lub innych tematach związanych z metaverse i Web3 . (Nie muszą być konkretnie związane z branżą kosmetyczną.)

Asmita Dubey, Chief Digital and Marketing Officer w L’Oréal, powiedziała, że w ten sposób połączą wiele młodych talentów:

To łączy wiele młodych talentów. Są przyszłością. Wyobraź sobie ogromną twórczą energię, którą generuje. Korzyścią dla nas jest to, że możemy wykorzystać tę kreatywność dla naszych DMI i marek. Więc oczywiście wykorzystamy to.

Meta dumna ze współpracy z L’Oréal

Wiceprezes Meta na Europę Południową, Laurent Solly z dumą wypowiada się o projekcie:

Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z L’Oréal dzięki temu ambitnemu projektowi, którego celem jest wsparcie francuskiego ekosystemu startupowego, który będzie odgrywał kluczową rolę w budowaniu wspólnego, kreatywnego i inkluzywnego metaverse.

Niektórzy uważają, że szum wokół niewymiennych tokenów (NFT) i wszystkich rzeczy związanych z Web3 zanika. Jednak wygląda na to, że marki kosmetyczne nadal inwestują w nowe projekty.

L'ORÉAL łączy siły z Meta i HEC PARIS
reklama
reklama

Dodaj komentarz

Ostrzeżenie o ryzyku Kryptowaluty oraz produkty lewarowe to bardzo ryzykowne istrumenty finansowe, mogące spowodować szybką utratę kapitału.

Materiały opublikowane na tej stronie mają jedynie cel informacyjny i nie należy ich traktować jako porady inwestycyjnej (rekomendacji) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o obrocie instrumentami finansowymi. Nie są również doradztwem prawnym ani finansowym. Opracowania zamieszczone w serwisie Cryps.pl stanowią wyłącznie wyraz poglądów redakcji i użytkowników serwisu i nie powinny być interpretowane w inny sposób.

Niektóre artykuły opatrzone są odnośnikami do innych stron. Służy to uzupełnieniu przedstawionych informacji.
Niektóre jednak linki mają charakter afiliacyjny: prowadzą do oficjalnych stron producentów, na których można kupić opisywany produkt. Jeśli użytkownik dokona transakcji po kliknięciu w link, nasz serwis pobiera z tego tytułu prowizję. Nie wpływa to na finalną cenę produktu, a w niektórych przypadkach ją obniża. Portal CrypS.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści, które znajdują się na podlinkowanych stronach.