Crypto.com zareklamuje się podczas transmisji Super Bowl w 2022 roku | Wiadomości | CrypS.

Crypto.com zareklamuje się podczas transmisji Super Bowl w 2022 roku

Mariusz Przepiórka
crypto super bowl

Widzowie oglądający 13 lutego transmisję z Super Bowl nie będą mogli uniknąć branży kryptowalutowej. Firma Crypto.com dołączyła do FTX i wykupiła reklamę podczas transmisji wydarzenia. Koszt reklamy podczas najbliższego finału rozgrywek futbolu amerykańskiego szacuje się na 6,5 mln USD za 30 sekund.

To najnowszy ruch giełdy w zakresie sponsoringu sportowego. W ubiegłym miesiącu spółka Crypto.com wykupiła prawa do nazwy hali Staples Center, w której swe mecze rozgrywa koszykarska drużyna Los Angeles Lakers. Według doniesień medialnych, wartość transakcji ma wynosić około 700 mln USD. Na początku bieżącego roku giełda została również sponsorem finału Pucharu Włoch w piłce nożnej. W ramach umowy utworzono również specjalną kolekcję tokenów NFT.

Dyrektor generalny Crypto.com Kris Marszalek w rozmowie z Wall Street Journal powiedział, że kierownictwo firmy chce, aby giełda stała się jedną z 20 największych marek konsumenckich na świecie w ciągu najbliższych trzech do pięciu lat i była wymienia wśród gigantów sportowych i technologicznych, takich jak Nike i Apple.

Wejście w różne dyscypliny sportowe pozwala nam dotrzeć do większości ludzi na całym świecie. Super Bowl to kolejny krok, ponieważ wydarzenie ma ogromną widownię powiedział Marszalek.

FTX także inwestuje w sport

Cel Marszalka, aby stać się czołową marką konsumencką, brzmi podobnie do tego, co powiedział prezes FTX Sam Bankman-Fried.

Jesteśmy naprawdę z tyłu, jeśli chodzi o rozpoznawalność nazwy. Kiedy ktoś chce zaangażować się w kryptowaluty po raz pierwszy, okazuje się, że nie słyszał o FTX – powiedział Bankman-Fried podczas jednej z konferencji.

FTX inwestuje, aby zmienić ten stan rzeczy i już w październiku firma wykupiła reklamę podczas Super Bowl. W kwietniu firma FTX nawiązała współpracę z zespołem NBA Miami Heat, stając się „oficjalnym i wyłącznym” partnerem kryptowalutowym drużyny. W ramach tej umowy hala Miami Heat znana od 22 lat jako American Airlines Arena, przyjęła nazwę FTX Arena.

crypto super bowl
reklama
reklama