The Sandbox nawiązuje współpracę z Warnerem w celu stworzenia muzycznego metaverse | Wiadomości | CrypS.

The Sandbox nawiązuje współpracę z Warnerem w celu stworzenia muzycznego metaverse

Zerelik Maciej
The Sandbox zebrał 93 miliony dolarów na rozszerzenie metaversu

The Sandbox ma zamiar stworzyć wirtualny świat o tematyce muzycznej w ramach nowego partnerstwa z Warner Music Group (WMG). W ogłoszeniu z 27 stycznia, zespół stwierdził, że jest to pierwszy raz, kiedy Warner zapuszcza się w sferę NFT i Metaverse.

Zespół Sandbox dodał, że WMG nabyło „ESTATE”, który będzie działał jako portal dla artystów firmy, chcącyh zaistnieć w Metaverse.

Amerykański wielonarodowy konglomerat rozrywkowy i wytwórnia napisał:

Nasze partnerstwo z The Sandbox dodaje nową warstwę możliwości w metaverse, dzięki posiadaniu wirtualnych nieruchomości. Jako pierwszy gracz na rynku, Warner Music zapewnił sobie odpowiednik nieruchomości na plaży w metawersum.

Muzyczny metaverse

Dyrektor ds. cyfrowych w Warner Music Group, Oana Ruxandra, oświadczyła, że firma będzie „rozwijać trwałe, wciągające muzyczne doświadczenia społecznościowe, które przeczą ograniczeniom świata rzeczywistego i pozwalają artystom i ich fanom angażować się jak nigdy dotąd”.

„ESTATE” zostało opisane jako hybryda muzycznego parku rozrywki i miejsca koncertowego, w którym wystąpią czołowi wykonawcy Warnera.

The Sandbox, który wcześniej w tym miesiącu ujawnił plany mega-miasta w Hong Kongu, będzie organizował sprzedaż LAND w pobliżu tego nowego miejsca, pozwalając fanom muzyki na posiadanie wirtualnej działki blisko centrum wydarzeń. Sébastien Borget, COO i współzałożyciel The Sandbox, stwierdził, że strategiczne partnerstwo „przynosi otwarte metaverse o krok do przodu w kierunku inicjatyw będących własnością fanów i kierowanych przez społeczność – możliwości są bardzo ekscytujące.”

WMG dołączyło teraz do ponad 200 dotychczasowych partnerów Sandbox. Firma jest jednym z największych na świecie przedsiębiorstw muzycznych, skupiającym setki czołowych artystów i wytwórni.

Wcześniej w tym tygodniu The Sandbox ogłosił uruchomienie programu akceleracyjnego o wartości 50 milionów dolarów w partnerstwie z firmą macierzystą Animoca Brands i firmą venture Brinc. The Sandbox Metaverse Accelerator Program rozpocznie się w drugim kwartale 2022 roku i zainwestuje 250 000 dolarów w sto powstających projektów w ciągu najbliższych trzech lat.

The Sandbox zebrał 93 miliony dolarów na rozszerzenie metaversu
reklama
reklama