Crypto.com podpisuje umowę sponsorską z UFC | Wiadomości | CrypS.

Crypto.com podpisuje umowę sponsorską z UFC

Autor: Redakcja
Redaktor: Albert Czajkowski
problemy techniczne giełdy kryptowalut crypto.com

Crypto.com rozszerzył swój zasięg marketingu sportowego i zawarł potężną umowę sponsorską z czołową organizacją mieszanych sztuk walki, Ultimate Fighting Championship (UFC). Choć nie ujawniono oficjalnych informacji, CNBC donosi, że umowa dotyczy kwoty 175 milionów dolarów wypłaconej w ciągu dziesięciu lat.

Krypto firma z Hongkongu stała się pierwszym oficjalnym partnerem UFC w zakresie ubrań. Dzięki wieloletniej umowie marka Crypto.com zostanie umieszczona na elementach strojów używanych w całym UFC, w tym na odzieży sportowców.

To jest partnerstwo między dwoma firmami, które są najlepsze w tym, co robią. Żadna firma nie zrobiła więcej dla wzrostu popularności sportów walki niż UFC, a teraz jesteśmy jedną z największych marek sportowych na planecie. Możemy pomóc Crypto.com dotrzeć do większej liczby ludzi na całym świecie dzięki sile naszej marki.

– powiedział włodarz UFC Dana White.

Walki UFC przyciągają przed ekrany cały świat. Szacuje się, że baza fanów organizacji to aż 625 milionów osób.

Kryptowaluty i sport

Marketing sportowy zawsze był ulubionym kanałem promocji w branży tradingowej. Teraz na to pole weszły firmy kryptowalutowe i mają bardzo głębokie kieszenie. Wcześniej giełda kryptowalutowa FTX kupiła prawa do nazewnictwa stadionu Miami Heat. Ponadto, wiele firm kryptowalutowych sponsoruje europejskie drużyny piłkarskie i zawarło większe lub mniejsze umowy sponsorskie w prawie wszystkich wydarzeniach sportowych.

Na przykład Crypto.com sam sponsoruje drużynę Aston Martin w Formule 1, drużynę hokejową Montreal Canadiens i finał Coppa Italia we włoskiej piłce nożnej. Najnowsza umowa sprawi jednak, że marka stanie się jeszcze większa w niszowej, ale lukratywnej bazie fanów sportu.

To historyczny moment, gdy najszybciej rozwijająca się platforma kryptowalutowa łączy siły z najszybciej rozwijającym się sportem, aby pomóc przyspieszyć przejście świata na kryptowaluty. To dopiero początek długiej relacji z UFC i nie możemy się doczekać tego, co razem zbudujemy

– powiedział Kris Marszalek, współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com

problemy techniczne giełdy kryptowalut crypto.com



reklama

Dodaj komentarz

Ostrzeżenie o ryzyku Kryptowaluty oraz produkty lewarowe to bardzo ryzykowne istrumenty finansowe, mogące spowodować szybką utratę kapitału.

Materiały opublikowane na tej stronie mają jedynie cel informacyjny i nie należy ich traktować jako porady inwestycyjnej (rekomendacji) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o obrocie instrumentami finansowymi. Nie są również doradztwem prawnym ani finansowym. Opracowania zamieszczone w serwisie Cryps.pl stanowią wyłącznie wyraz poglądów redakcji i użytkowników serwisu i nie powinny być interpretowane w inny sposób.

Niektóre artykuły opatrzone są odnośnikami do innych stron. Służy to uzupełnieniu przedstawionych informacji.
Niektóre jednak linki mają charakter afiliacyjny: prowadzą do oficjalnych stron producentów, na których można kupić opisywany produkt. Jeśli użytkownik dokona transakcji po kliknięciu w link, nasz serwis pobiera z tego tytułu prowizję. Nie wpływa to na finalną cenę produktu, a w niektórych przypadkach ją obniża. Portal CrypS.pl nie ponosi odpowiedzialności za treści, które znajdują się na podlinkowanych stronach.