W ramach współpracy Miami wystawi kolekcję blisko 5 tysięcy NFT stworzonych przez lokalnych artystów. Posiadacze tokenów będą mieli dostęp do funkcji programu tematycznego Mastercard "Priceless Miami" powiązanego z miastem. Suarez skomentował najnowszą inicjatywę w następujący sposób:We are thrilled to partner with @FrancisSuarez, @VentureMiami, @Mastercard & @Salesforce to help bring the @CityofMiami into #web3!
This initiative will support local artists & charities in Miami in unprecedented ways! Learn more ⤵️//t.co/G8Sp35FLtz — TIMEPieces ⏰ (@timepieces) July 28, 2022
Miami znalazło się w czołówce rewolucji Web3 i będziemy nadal wykorzystywać tę technologię do wspierania naszej działalności poprzez przyciąganie nowych firm, kapitału i świadczenie usług dla naszych mieszkańców i gości. Jednocześnie możemy wykorzystać to podejście do wspierania lokalnych artystów i organizacji charytatywnych.Magazyn TIME posiada już doświadczenie w sektorze NFT. Dlatego też zapewni inicjatywie kierunek kreatywny i strategiczny. Twórca rozwiązań CRM, firma Salesforce, podejmie się wydania i sprzedaży tokenów kolekcjonerskich za pośrednictwem swojej platformy NFT Cloud. Ten nowy produkt firmy do angażowania posiadaczy aktywów jest jeszcze w fazie zamkniętych testów. Wiceprezes Salesforce Adam Kaplan powiedział: Firmy poszukują możliwości świadczenia usług za pośrednictwem nowych kanałów w sposób zrównoważony i niezawodny. Jesteśmy podekscytowani, że możemy być częścią tej inicjatywy, która pomoże wzmocnić społeczność biznesową Miami i przyniesie wyjątkowe doświadczenie dzięki innowacyjnej ofercie.
Komentarze