Rok 2022 został zapamiętany z rekordowych wydatków branży kryptowalut - na Super Bowl reklamowały się Coinbase, FTX, Crypto.com, eToro i inni. Według publikacji, ubiegłoroczny finał można wręcz było nazwać Cryptobowl. 30-sekundowa reklama wideo na wydarzeniu kosztowała wówczas 6,5 mln dolarów, a w 2023 roku jest jeszcze drożej - 7 mln dolarów. Cztery firmy kryptowalutowe wyraziły zainteresowanie reklamą na Super Bowl w tym roku, ale po upadku FTX umowy "nie zostały sfinalizowane". Według wiceprezesa Fox Sports ds. sprzedaży reklam Marka Evansa, reprezentacja dużych krypto firm na wydarzeniu będzie "zerowa". 6 lutego deweloper gier blockchain Limit Break ogłosił, że podczas Super Bowl pokaże interaktywne reklamy, w których będzie rozdawał NFT.
W tym roku krypto firmy nie zareklamują się na Super Bowl
W przeciwieństwie do ubiegłego roku, nadchodzący Super Bowl nie będzie prezentował prawie żadnych reklam firm związanych z cyfrowymi aktywami. Takie informacje podaje Associated Press.
Rok 2022 został zapamiętany z rekordowych wydatków branży kryptowalut - na Super Bowl reklamowały się Coinbase, FTX, Crypto.com, eToro i inni. Według publikacji, ubiegłoroczny finał można wręcz było nazwać Cryptobowl. 30-sekundowa reklama wideo na wydarzeniu kosztowała wówczas 6,5 mln dolarów, a w 2023 roku jest jeszcze drożej - 7 mln dolarów. Cztery firmy kryptowalutowe wyraziły zainteresowanie reklamą na Super Bowl w tym roku, ale po upadku FTX umowy "nie zostały sfinalizowane". Według wiceprezesa Fox Sports ds. sprzedaży reklam Marka Evansa, reprezentacja dużych krypto firm na wydarzeniu będzie "zerowa". 6 lutego deweloper gier blockchain Limit Break ogłosił, że podczas Super Bowl pokaże interaktywne reklamy, w których będzie rozdawał NFT.
Rok 2022 został zapamiętany z rekordowych wydatków branży kryptowalut - na Super Bowl reklamowały się Coinbase, FTX, Crypto.com, eToro i inni. Według publikacji, ubiegłoroczny finał można wręcz było nazwać Cryptobowl. 30-sekundowa reklama wideo na wydarzeniu kosztowała wówczas 6,5 mln dolarów, a w 2023 roku jest jeszcze drożej - 7 mln dolarów. Cztery firmy kryptowalutowe wyraziły zainteresowanie reklamą na Super Bowl w tym roku, ale po upadku FTX umowy "nie zostały sfinalizowane". Według wiceprezesa Fox Sports ds. sprzedaży reklam Marka Evansa, reprezentacja dużych krypto firm na wydarzeniu będzie "zerowa". 6 lutego deweloper gier blockchain Limit Break ogłosił, że podczas Super Bowl pokaże interaktywne reklamy, w których będzie rozdawał NFT.
Komentarze