Polski projekt Adshares to od teraz multichain

Adshares stał się oficjalnie mulitchain'em. Polski startup opublikował również roadmap'e projektu, a jego kryptowaluta ADS urosła o prawie 300% w ciągu ostatniego miesiąca, m.in. za sprawą listingu na Pancakeswap.

Czym jest Adshares?

Dla tych, którzy nie wiedzą Adshares to polski projekt kryptograficzny, za którym stoi kryptowaluta ADS z bardzo niską kapitalizacją wynoszącą około 7 milionów dolarów w trakcie pisania tekstu. Obecnie kurs ADS wynosi ok. 0,45 USD, jednak podczas publikacji tekstu o tym projekcie niecały miesiąc temu, kurs wynosił 0,23 USD. Adshares to pierwszy całkowicie zdecentralizowany rynek reklamowy, oparty na własnym, unikalnym blockchainie (Enterprise Service Chain - ESC Blockchain). Projekt ma na celu połączenie wydawców i reklamodawców, umożliwiając im zawieranie bezpośrednich transakcji. Otwarty ekosystem Adshares oparty na blockchainie ESC jest w stanie przetworzyć 1,4 miliona transferów na sekundę, co czyni go znacznie szybszym niż blockchain Bitcoina, Ethereum, Bitshares i wszystkich innych dostępnych łańcuchów blokowych. Celem Adshares jest obsługa płatności reklamowych na całym świecie za pomocą kryptowaluty ADS. Z tego też powodu ADS nie może być oparty na ERC-20. Globalny rynek reklamowy jest gigantyczny i aby go obsłużyć wystarczająco szybko, bez wysokich opłat, koniecznym było wprowadzenie własnego łańcucha bloków.

ADS staje się multichain'em

Tworząc całkowicie zdecentralizowaną sieć reklamową, Adshares chce uczynić swoją usługę dostępną dla każdego użytkownika kryptowaluty. Biorąc pod uwagę trendy panujące obecnie na rynku kryptowalut, zespół stojący za projektem postanowił zrobić ukłon w stronę reklamodawców i wydawców, decydując się na multichain. Adshares chce pozwolić użytkownikom skupionym wokół różnych łańcuchów na bycie częścią ekosystemu ADS.

Adshares na zdecentralizowanych giełdach

W świecie kryptowalut, zdecentralizowane giełdy oferują przejrzystość i wygodę użytkowania, czego wynikiem są coraz to nowsze rekordy DEX'ów. Zespół Adshares wierzy, że jest to przyszłość. Z punktu widzenia inwestora, jest to najszybszy krok do zakupu ADS. Zaczynając od Pancake Swap, zespół dąży do pojawienia się na największych DEX-ach świata.

ADS na DEX'ach

Już teraz możesz wrapować swoje ADS na Binance Smart Chain (BSC) i handlować na Pancakeswap. Nie jest to rzeczywisty "swap", ponieważ działa on na zasadzie "wrapped" jak WBTC, aby umożliwić dostęp do płynności DeFi. Istnieje dwukierunkowa bramka, dzięki której można migrować swoje dane między blockchainami. Handlowanie ADS na Pancakeswap jest teraz dostepne dla każdego, a warto wspomnieć, że już niedługo pojawi się także Syrup Pool. Kolejnym planem na mapie drogowej Adshares znajduje się ADS ERC-20 wrapping, który ma zwiększyć dostępność handlu na głównych DEXach. Mając to na uwadze, ADS pojawi się również na giełdzie Uniswap w najbliższym czasieJednakże, jest to tylko pierwszy krok - nowe giełdy, takie jak Sushiswap, zostaną dodane później. 

Staking

Mapa drogowa Adshares zawiera również staking. Więcej szczegółów na ten temat zostanie jednak ogłoszonych w ciągu najbliższych kilku tygodni. Aby porównać i uzyskać dostęp do największej płynności, najniższego poślizgu i najlepszych kursów wymiany w Ethereum i Binance Smart Chain, Adshares będzie korzystać z agregatorów DeFi, takich jak 1inch lub Balancer.

Podsumowanie

Rynek reklam został zdominowany przez kilku gigantów jak Google, Facebook, czy YouTube, co w konsekwencji doprowadziło do wysokich opłat za korzystanie z usług reklamowych na tych platformach, oraz cenzury. Adshares rozpoczął działalność w 2017 roku z ideą zmiany branży na lepsze. Teraz, gdy ekosystem projektu jest gotowy, ADS rzuca wyzwanie monopolom na rynku reklamowym i zostaje multichainem, planując wejście na największe DEX'y. Musimy rówież wspomnieć wszystkim wczesnym inwestorom w ADS, że Adshares pobiera niewielką opłatę z portfeli nieaktywnych powyżej 2 lat.

Komentarze

Ranking giełd