Kampania, zaplanowana na okres od 8 maja o godz. 12:00 do 12 czerwca o godz. 19:59 (UTC+2), obejmuje szereg działań z łączną pulą nagród o wartości 150 000 USDT.
Bitget organizuje kampanię z okazji piłkarskiego EURO 2024
Kampania podzielona jest na dwie części. Po pierwsze, klienci mogą wziąć udział w losowaniu, dokonując wpłat netto i wykonując różne zadania. Daje im to szansę na zakręcenie kołem i wygranie popularnych tokenów, takich jak PEPE, WIF, DOGE, a nawet specjalnego merchandisingu stworzonego na tę okazję. Ponadto wyzwanie tradingowe oferują szansę na zdobycie części z większej puli nagród poprzez zaangażowanie się w różne działania handlowe. Dystrybucja nagród opiera się na całkowitej liczbie zgromadzonych kredytów w porównaniu z innymi uczestnikami na koniec kampanii.Cieszymy się, że możemy uruchomić kampanię piłkarską krypto na Bitget, podkreślając naszą chęć dalszego łączenia tego rynku i sportu w celu napędzania masowej adopcji cyfrowych aktywów i technologii blockchain. Bitget doświadcza ciągłego wzrostu od ostatnich kilku lat i niedawno osiągnął kamień milowy w postaci 25 milionów użytkowników na całym świecie. Wydarzenie to jest sposobem na podziękowanie naszej tętniącej życiem społeczności za zaufanie, jednocześnie dając im możliwość dalszego odkrywania świata krypto. Zapewniając dużą różnorodność opcji na platformie, chcemy, aby zdecentralizowane finanse były dostępne dla każdego- komentuje Gracy Chen, dyrektorka zarządzająca Bitget. //twitter.com/bitgetglobal/status/1788454113891778646 Ale związek ze sportem nie kończy się na tym. Bitget uczestniczy również w transformacji branży sportowej poprzez partnerstwo z globalnymi drużynami i wydarzeniami sportowymi. W 2022 r. Bitget ogłosił partnerstwo z Lionelem Messim, kultowym argentyńskim piłkarzem i zdobywcą rekordowej liczby siedmiu nagród Złotej Piłki. Dzięki temu partnerstwu Bitget daje fanom Messiego wyjątkową okazję do poznania Web 3.0 i potencjału handlu krypto na giełdzie. Tego rodzaju sponsoring i partnerstwa pomogły podnieść świadomość na temat technologii blockchain i jego potencjału w zakresie transformacji branży sportowej. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć tutaj.
Komentarze