HSBC wkracza do świata metaverse
HSBC wprowadza swoją obecność do wirtualnego świata. W środowym komunikacie prasowym brytyjski gigant bankowy ogłosił zakup wirtualnej nieruchomości w jednej z wiodących gier metaverse - The Sandbox. Instytucja chce w ten sposób nawiązać kontakt z globalną społecznością entuzjastów sportu, e-sportu i gier. Dyrektor marketingu HSBC Suresh Balaji powiedział, że bank zdecydował się na ten ruch, by stworzyć innowacyjne doświadczenia marki.Metaverse to sposób, w jaki ludzie będą doświadczać Web3, Internetu następnej generacji. Dzięki naszej współpracy z The Sandbox wkraczamy do metaverse, co pozwala nam tworzyć innowacyjne doświadczenia z udziałem naszej marki dla nowych i obecnych klientów.Brytyjski bank jest pierwszą globalną instytucją finansową, która kupiła ziemię w The Sandbox. Nie jest jednak pierwszym dużym bankiem, który zdecydował się na wejście do metaverse. W zeszłym miesiącu JPMorgan otworzył wirtualną lożę w Decentraland - innej popularnej grze metaverse zbudowanej na blockchainie Ethereum.
$MANA $SOL $ETH $JPM JPMorgan’s new lounge in Metajuku mall in Decentraland. Visitors are greeted by a digital portrait of Jamie Dimon and a roaming tiger. ? pic.twitter.com/cAZgVMFTj5
— Maggie (@Weather40813438) February 16, 2022
Komentarze