Aby skompilować listę, eksperci wykorzystali sztuczną inteligencję z eksploracją danych na podstawie 1,4 miliarda słów. Obejmowała ona marki z 19 branż. W pierwszej dziesiątce znalazły się Disney, Tesla, Apple, Sony, YouTube, Mercedes, Trader Joe's, Netflix, Android i Sega.
Kryptowaluty zajęły ósme miejsce w łącznej liczbie punktów. Wyżej są media i rozrywka, technologia i telekomunikacja, sieci handlowe, samochody, gry, dobra konsumpcyjne i odzież.@Cardano is n. 26 in "Top Brand Intimacy 2022" Rankings by @mblm. The highest-ranking crypto brand. ?
Explore the performance of intimate brands, showcasing key measures like archetypes, stages, and keywords. View real-time and curated data. ?Report: //t.co/X3ujZ6Cuv7 pic.twitter.com/uY6s80ZhOQ — Cardano Feed ($ADA) (@CardanoFeed) August 25, 2022
Co z hard forkiem Vasil?
Kilka dni temu, założyciel Cardano Charles Hoskinson obiecał, że do aktywacji aktualizacji Vasil dojdzie "gdzieś we wrześniu".Początkowo hard fork był planowany na koniec czerwca 2022 roku. Później jednak data została przesunięta na kolejny miesiąc. W lipcu deweloperzy Cardano aktywowali aktualizację w sieci testowej.Vasil Update 08-26-2022 //t.co/cyRgTkYA9n
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) August 26, 2022
Komentarze