Według nich ograniczenia dotkną również reklamy związane z polityką i hazardem. Rozmówcy publikacji dodali, że firma analizuje możliwość wprowadzenia zakazu reklam farmaceutyków. W kwietniu Netflix ogłosił uruchomienie taniej taryfy ze wsparciem dla filmów partnerskich. Przedstawiciele serwisu tłumaczyli decyzję koniecznością zwiększenia przychodów przy spadku liczby abonentów. W lipcu internetowe kino ogłosiło, że taryfa zostanie uruchomiona we współpracy z Microsoftem. Jak podaje The New York Times, Netflix pierwotnie planował uruchomić nową wersję subskrypcji na początku 2023 roku, ale rzekomo przesunął termin na 1 listopada 2022 roku. Stanie się ona dostępna dla widzów w wielu krajach, w tym w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Francji. Rzecznik serwisu powiedział:
Jesteśmy jeszcze na wczesnym etapie podejmowania decyzji, jak uruchomić tańszą opcję abonamentową ze wsparciem reklamowym i żadne decyzje jeszcze nie zapadły. To są w tej chwili tylko spekulacje.
Komentarze