Kto wypuścił najlepszą reklamę swojego ETF-a na bitcoina? Tak emitenci chcą przyciągnąć inwestorów

W miarę zbliżania się ostatecznego terminu opublikowania decyzji SEC w sprawie bitcoinowych ETF-ów firmy ubiegające się o możliwość wyemitowania tego typu funduszy giełdowych promują swoje oferty w mediach w postaci dedykowanych spotów reklamowych.
  • Przyjrzyjmy się temu, które podmioty zaprezentowały najciekawsze reklamy tego typu instrumentów finansowych, jakimi są ETF-y śledzące cenę spot bitcoina,
  • Na zgodę od regulatora oczekuje aż 11 firm zajmujących się zarządzaniem aktywami inwestorów. Swoje reklamy wyemitowały m.in. VanEck, HashDex i Bitwise,

Wyścig o przyciągnięcie jak największego kapitału na rynek bitcoina

Trzeba przyznać, że firmy, których wnioski o utworzenie bitcoinowych ETF-ów oczekują na zatwierdzenie przez amerykańską Komisję Papierów Wartościowych i Giełd (SEC), przyłożyły się do tego, by ich reklamy zapadały w pamięć i o nich mówiono. Bitwise zatrudniło do swojego spotu popularnego aktora z USA, którego twarz często można zobaczyć na licznych memach, czyli Jonathana Goldsmitha. Mężczyzna po tym, jak w 2006 roku wziął udział w reklamie piwa Dos Equis, został okrzyknięty "najciekawszym człowiekiem na świecie". Nie dziwne więc, że został zwerbowany do kampanii mającej promować tak ważne wydarzenia, jak ETF na bitcoina.
Wiesz, co jest obecnie interesujące? Bitcoin! Poszukajcie Bitwise, drodzy przyjaciele
- zachęca Goldsmith w trakcie spotu. W innej z reklam nagranych dla Bitwise aktor wspomina o tym, że "Satoshi przesyła pozdrowienia". //twitter.com/BitwiseInvest/status/1737176518663536989 Natomiast firma HashDex wypuściła kilka reklam, w których wskazuje się na kwestie decydujące o atrakcyjności kryptowalut na tle finansowym. O blockchainie i całym ekosystemie Web3 mówi się natomiast jako o technologii nowej generacji. Reklamy tego podmiotu zawierają urywki wywiadów, które pochodzą sprzed kilkudziesięciu lat, na których ludzie krytykują komputery i nowe systemy płatności. Dziś wiemy, że ta negatywna narracja zdała się na nic, bowiem nie wyobrażamy sobie przecież funkcjonowania świata bez smartfonów czy płatności takimi opcjami, jak PayPal. //twitter.com/hashdex/status/1737442731998547981
Zrozumienie przełomowych innowacji wymaga czasu. Nadszedł czas Bitcoina
– przekazuje HashDex. Natomiast przed weekendem znany entuzjasta kryptowalut i dyrektor generalny Galaxy Digital - Mike Novogratz - opublikował na swoim koncie na X jednominutowy monolog w formie wideo na temat historii bitcoina. Miało to oczywiście związek z datą 15. rocznicy uruchomienia sieci tej kryptowaluty przez Satoshiego Nakamoto. Dowodzona przez Novogratza firma prowadzi wspólne działania w temacie bitcoinowego ETF-a  z gigantem inwestycyjnym - Invesco. Jak zachęca ten podmiot, ich fundusz oferuje 0% opłat za dla pierwszych klientów. //twitter.com/novogratz/status/1742516210065899595
Stała i przewidywalna podaż bitcoina sprawia, że ​​jest to potencjalnie solidny magazyn wartości. Chcemy pomóc Ci zrozumieć i odkryć transformacyjny potencjał BTC
- zachęca Novogratz. Za to firma VanEck w ramach swojej kampanii medialnej zwraca się do zagorzałych zwolenników bitcoina ze specjalnym apelem. Przed weekendem zarządca aktywami zadeklarował, że przekaże 5% zysków ze swojego ETF pozbawionym finansowania programistom Bitcoin Core.
Twoje niestrudzone zaangażowanie w decentralizację i innowacje jest kamieniem węgielnym ekosystemu bitcoina, a my jesteśmy tutaj, aby je wspierać
– napisała firma.

Komentarze

Ranking giełd