Hamster Kombat prezentuje nowy harmonogram! Ambitne plany na 2025 rok

Hamster Kombat - popularna gra Crypto Clicker - ujawniła plany na resztę 2024 i 2025 roku, obejmujące uruchomienie platformy gier oraz strategię odkupu tokenów, które będą rozdawane graczom. Nowy harmonogram zakłada innowacje, które mają utrzymać zaangażowanie użytkowników i wzmocnić ekosystem gry.
  • Hamster Kombat zapowiedział uruchomienie platformy Web3 oraz integrację NFTs i zewnętrznych systemów płatności,
  • Przychody z sieci reklamowej będą przeznaczane na odkupienie i rozdawanie tokenów graczom oraz ich spalanie.

Nowa era dla Hamster Kombat

Hamster Kombat, gra, która odniosła spektakularny sukces na platformie Telegram, ogłosiła ambitne plany na najbliższe miesiące. Projekt po zdobyciu ponad 300 milionów graczy zapowiedział dalsze innowacje, mające na celu utrzymanie zaangażowania użytkowników oraz wprowadzenie do ekosystemu gry nowych technologii.  Już w ostatnim kwartale 2024 roku zespół Hamster Kombat planuje uruchomienie nowych gier oraz integrację NFT jako zasobów w grze. Wprowadzenie zewnętrznych systemów płatności ma z kolei przyciągnąć nowych graczy, oferując im bardziej zróżnicowane opcje zakupów w grze. Gra typu Web3 opiera się na unikalnym modelu ekonomii tokenowej, który przyciągnął miliony graczy z całego świata. Po zaledwie 81 dniach od premiery, liczba użytkowników przekroczyła 239 milionów, co stanowi jedno z największych osiągnięć w historii gier typu Crypto Clicker. Dziś liczba graczy przekracza już 300 milionów, a Hamster Kombat planuje wdrożenie strategii, które mają podtrzymać to tempo wzrostu. Termin gry klikerowej odnosi się do specyficznego gatunku, w którym rozgrywka opiera się na prostym, powtarzalnym działaniu, najczęściej klikaniu. Gracz musi regularnie klikać lub wykonywać inne podstawowe czynności, aby zdobywać zasoby, punkty lub walutę, którą następnie można wykorzystać na rozwój postaci, ulepszenia lub automatyzację gry.

Odkupienie i spalanie tokenów

Jednym z najważniejszych punktów nowego harmonogramu jest plan odkupu i spalania tokenów. Firma zamierza wykorzystać przychody z sieci reklamowej, która ma zostać uruchomiona w grudniu 2024 roku, na regularne odkupienie tokenów z rynku i rozdawanie ich graczom jako nagrody.  Jest to analogiczne do odkupu akcji przez spółki giełdowe, które w ten sposób kontrolują podaż i stabilizują ceny. W praktyce oznacza to, iż część tokenów zostanie trwale usunięta z obiegu poprzez tzw. spalanie tokenów, co ma na celu stworzenie niedoboru i zwiększenie wartości pozostałych tokenów. Zespół Hamster Kombat podkreśla, że strategia ta nie skupia się wyłącznie na zarobkach, lecz również na wartości, jaką tokeny wnoszą do ekosystemu gier. Programiści odcinają się od tradycyjnego modelu, w którym gracze Web3 byli wynagradzani za samo zaangażowanie w airdropy. Teraz nacisk położony jest na propozycję wartości, gdzie nagrody mają być ściśle powiązane z aktywnością i zaangażowaniem w grach.

Mistrzostwa klanów i druga faza airdropa

Plany Hamster Kombat na 2025 rok nie kończą się na integracji NFTs i systemach płatności. Zespół planuje uruchomienie giełdy niewymienialnych tokenów, która pozwoli graczom handlować zasobami z gier w obrębie ekosystemu. Ponadto, twórcy zapowiedzieli zorganizowanie rywalizacji w ramach mistrzostw klanów, co ma zwiększyć interakcję między graczami i wprowadzić nowy wymiar rozgrywki. Kolejnym ekscytującym wydarzeniem ma być druga faza airdropa, która według zespołu Hamster Kombat zostanie przeprowadzona w 2025 roku. Pierwsza faza, która zakończyła się niedawno, przyciągnęła ogromne zainteresowanie, choć tylko 43% użytkowników zakwalifikowało się do otrzymania nagród. Spośród 300 milionów graczy jedynie 131 milionów spełniło wymagania.  Zespół zapewnia jednak, że wartość tokenów rozdanych po pierwszym sezonie może wzrosnąć wraz z rozwojem projektu, co stanowi dodatkową motywację do dalszej aktywności w grze.

Komentarze

Ranking giełd