Crypto.com wchodzi we współpracę z Paris Saint Germain (PSG)

Giełda kryptowalut Crypto.com została oficjalnym partnerem kryptowalutowym francuskiego klubu piłkarskiego Paris Saint Germain (PSG). Umowa sponsorska obejmuje wypuszczenie ekskluzywnych niewymiennych tokenów NFT drużyny na platformie Crypto.com oraz częściową zapłatę opłaty sponsorskiej poprzez natywny token CRO.

PSG w krypto świecie

Wśród czołowych europejskich klubów piłkarskich, to PSG jest najbardziej zaangażowane w krypto inicjatywy. Był on jednym z trzech pierwszych klubów, które podpisały partnerstwo z platformą Socios. Drużyna analizuje innowacyjne sposoby wykorzystania tej technologii. Przykładem może być ogłoszenie zrealizowania częściowej wypłaty powitalnej Messiego we własnych fan tokenach. PSG współpracuje również z Sorare w zakresie cyfrowych kart zawodników, a niektórzy gracze PSG uruchomili nawet własne kolekcje NFT. Przykładem może być obrońca Colin Dagba, który w tym celu skorzystał z platformy Lympo. Oferta Sorare bardzo różni się od innych produktów NFT, ponieważ opiera się na fantasy football. Póki co nie wiemy czy Crypto.com uzyska wyłączność na przeprowadzanie aukcji niewymiennych tokenów PSG. Marc Armstrong, Chief Partnerships Officer w PSG powiedział:
Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Crypto.com w rodzinie partnerów Paris Saint-Germain. Dzielimy tę samą pasję do innowacji i tę samą ambicję, aby dotrzeć na sam szczyt. Dzięki temu partnerstwu Paris Saint-Germain po raz kolejny demonstruje swoją wizję i przywództwo jako pionier w takich dziedzinach, jak styl życia, e-sport i cyfryzacja.

Crypto.com w świecie sportu

Jeśli chodzi o Crypto.com, nie jest to jej pierwsza styczność ze sportem. Firma jest aktywna w branży i już wcześniej podjęła współpracę z UFC, Formułą 1 i włoską ligą Serie A. Sponsoruje również zespół F1 Aston Martin Cognizant oraz drużynę NHL Montreal Canadiens. PSG ma globalną rzeszę fanów, która prawdopodobnie powiększy się po tym, jak do klubu dołączył Lionel Messi. Sponsorowanie zespołu z całą pewnością pozwoli Crypto.com rozszerzyć zasięg marki. Współzałożyciel i dyrektor generalny Crypto.com, Kris Marszalek skomentował współpracę w następujący sposób:
Naszą misją od pierwszego dnia jest przyspieszenie przejścia świata na kryptowaluty. Czynimy to poprzez znajdowanie najlepszych partnerów na świecie, a Paris Saint-Germain nie ma sobie równych. Pomiędzy widocznością marki, dostępem do stadionu i drużyny oraz wspólnym rozwojem NFT, nie mam wątpliwości, że stworzymy nowe i ekscytujące doświadczenia dla fanów piłki nożnej na całym świecie.

Komentarze

Ranking giełd