Crypto.com będzie w tym roku sponsorem Mistrzostw Świata FIFA

FIFA ogłosiła, że Crypto.com będzie sponsorem Mistrzostw Świata FIFA 2022, które odbędą się w Katarze w listopadzie i grudniu. Crypto.com podczas turnieju wzmocni obecność marki na stadionach i poza nimi. Giełda da też użytkownikom możliwość uczestniczenia w meczach i wygrania gadżetów. Crypto.com będzie wyłącznym krypto sponsorem. Inni patroni to Budweiser, McDonald's, firma technologiczna Hisense i firma produkująca smartfony Vivo. Kay Madati, dyrektor handlowy FIFA, powiedział, że organizacja sportowa jest "zachwycona, że tak globalna marka jak Crypto.com dołączyła do nas jako sponsor". Zauważył też, że "nie ma większej platformy (...) niż globalna platforma piłki nożnej FIFA". Poprzednie Mistrzostwa Świata FIFA w 2018 roku oglądało ponad 3,5 mld ludzi, co sprawia, że umowa sponsorska będzie mocno widoczna na całym świecie. Crypto.com jest obecnie trzecią co do wielkości giełdą pod względem wolumenu obrotów. W ciągu ostatnich 24 godzin jej wolumen wyniósł 3,8 miliarda dolarów. Twierdzi, że obsługuje ponad 10 milionów klientów na całym świecie. Giełda zawarła też wiele innych umów sponsorskich. Mówi się, że do końca 2021 roku wydała na nie ponad 400 milionów dolarów. Firma sponsorowała wcześniej zespół F1 Aston Martin, drużynę NBA Philadelphia 76ers, europejski klub piłkarski Paris Saint-Germain oraz Ultimate Fighting Championship (UFC). Pod koniec ubiegłego roku zakupiła także prawa do nazwy Staples Center.

Komentarze

Ranking giełd