Binance wprowadził polską obsługę klienta

Binance, wiodąca na świecie giełda kryptowalut, oficjalnie wystartowała z obsługą klienta w języku polskim. To wyjście naprzeciw polskiej społeczności użytkowników, poprawiające ich komfort oraz bezpieczeństwo.

Polska obsługa klienta na Binance

Dziś największa giełda na świecie ogłosiła rozszerzenie oficjalnego supportu klienta o język polski. Customer support był dostępny jak dotąd w 15 wersjach językowych, jednak wciąż brakowało języka polskiego. Teraz polscy klienci mogą uzyskać bez zbędnych problemów pomoc w języku polskim, kontaktując się z obsługą klienta.
Posłuchaliśmy próśb polskich użytkowników, którym czasem sprawiało trudność, aby porozumieć się z obsługą klienta w języku angielskim. - powiedziała Katarzyna Wabik, Community & Marketing Manager w Binance.
Warto również podkreślić, że w marcu tego roku Binance usprawnił dział obsługi klienta, wprowadzając chat bota, który posiadał odpowiedź na większość zapytań, ale również umożliwił klientom rozmowę na żywo z agentami obsługi klienta, co przyspieszało cały proces rozwiązywania problemów. W sierpniu platforma do handlu kryptowalutami zwróciła uwagę na oszustwa w Polsce, które w tamtym okresie wyjątkowo uaktywniły się. Binance, aby wesprzeć poszkodowanych wprowadził linię wsparcia dla polskich klientów, gdzie można przedstawić swój problem, a sama giełda reaguje szybciej i ma stały kontakt z organami ścigania. Dzisiejsze ogłoszenie jest jednak prawdopodobnie najważniejszym jak dotąd dla polskich klientów.

Komentarze

Ranking giełd