Już niedługo polscy użytkownicy Binance będą mogli kontaktować się z supportem w ojczystym języku.
Polski support na giełdzie Binance
Największa giełda kryptowalut jaką jest Binance poszukuje specjalisty ds. obsługi klienta w języku polskim. Jest to bardzo dobra wiadomość dla polskich inwestorów i spora zmiana od początku roku, kiedy to na odpowiedź w ramach problemu czekało się często bardzo długo. Platforma kryptograficzna, która w ostatnim czasie zmaga się z regulatorami w marcu
usprawniła mocno dział obsługi klienta, wprowadzając bota, odpowiadającego na najczęstsze pytania oraz czat na żywo, który przyspieszał rozwiązywanie problemów. Warto podkreślić, że Binance zwróciło uwagę na oszustwa kryptograficzne w Polsce, tworząc
specjalny czat, który ma pomóc odzyskać środki.
Jednak zatrudnienie polskich pracowników do tej roli z pewnością przyciągnie nowych inwestorów oraz tych, którzy ze względu na wsparcie klienta w języku polskim korzystali tylko z polskiej giełdy BitBay.
Obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta to:
- Obsługa dużej liczby czatów na żywo i przychodzących wiadomości e-mail
- Ocena potrzeb klientów
- Podawanie dokładnych i wyczerpujących informacji
- Zarządzanie reklamacjami oraz dostarczanie odpowiednich rozwiązań i opcji w terminie
- Postępowanie zgodnie z procedurami komunikacji i wytycznymi
Wymagania z kolei to:
- Ponad 1 rok doświadczenia w zakresie pracy w kontakcie z klientem
- Silna umiejętność korzystania z IT do użytku profesjonalnego i obsługi nieco technicznych zapytań od klientów
- Wyjątkowa umiejętność komunikacji pisemnej
- Dużym plusem jest znajomość dziedziny kryptowalut/blockchain
- Biegły język angielski i polski
- Chęć pracy w weekendy i nieregularne godziny pracy, w tym nocne zmiany
Jeżeli jesteś zainteresowany tego rodzaju pracą i chcesz poznać szczegóły, złóż swoje podanie.
Komentarze