Binance wprowadzi obsługę klienta w języku polskim

Już niedługo polscy użytkownicy Binance będą mogli kontaktować się z supportem w ojczystym języku.

Polski support na giełdzie Binance

Największa giełda kryptowalut jaką jest Binance poszukuje specjalisty ds. obsługi klienta w języku polskim. Jest to bardzo dobra wiadomość dla polskich inwestorów i spora zmiana od początku roku, kiedy to na odpowiedź w ramach problemu czekało się często bardzo długo. Platforma kryptograficzna, która w ostatnim czasie zmaga się z regulatorami w marcu usprawniła mocno dział obsługi klienta, wprowadzając bota, odpowiadającego na najczęstsze pytania oraz czat na żywo, który przyspieszał rozwiązywanie problemów. Warto podkreślić, że Binance zwróciło uwagę na oszustwa kryptograficzne w Polsce, tworząc specjalny czat, który ma pomóc odzyskać środki. Jednak zatrudnienie polskich pracowników do tej roli z pewnością przyciągnie nowych inwestorów oraz tych, którzy ze względu na wsparcie klienta w języku polskim korzystali tylko z polskiej giełdy BitBay.

Obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta to:

  • Obsługa dużej liczby czatów na żywo i przychodzących wiadomości e-mail
  • Ocena potrzeb klientów
  • Podawanie dokładnych i wyczerpujących informacji
  • Zarządzanie reklamacjami oraz dostarczanie odpowiednich rozwiązań i opcji w terminie
  • Postępowanie zgodnie z procedurami komunikacji i wytycznymi

Wymagania z kolei to:

  • Ponad 1 rok doświadczenia w zakresie pracy w kontakcie z klientem
  • Silna umiejętność korzystania z IT do użytku profesjonalnego i obsługi nieco technicznych zapytań od klientów
  • Wyjątkowa umiejętność komunikacji pisemnej
  • Dużym plusem jest znajomość dziedziny kryptowalut/blockchain
  • Biegły język angielski i polski
  • Chęć pracy w weekendy i nieregularne godziny pracy, w tym nocne zmiany
Jeżeli jesteś zainteresowany tego rodzaju pracą i chcesz poznać szczegóły, złóż swoje podanie.

Komentarze

Ranking giełd