Włochy: posiadacze NFT zapłacą mniej za paliwo i bramki na autostradach

Telepass, jedna z wiodących włoskich firm mobilnych, ogłosiła kilka dni temu, że uruchomi własną kolekcję NFT.
Telepass to włoska firma zajmująca się zintegrowaną i zrównoważoną mobilnością. Ogłosiła niedawno na swojej stronie internetowej, że wchodzi w świat NFT. Kolekcja firmy będzie składać się z 1000 niewymiennych tokenów stworzonych przy użyciu standardu ERC1155 na blockchainie Ethereum.

Dedykowane zniżki w 5 kategoriach

Kupujący będą mogli przystąpić do nowego programu członkowskiego Telepass, dzięki któremu uzyskają dostęp do dedykowanych zniżek. Rabaty będzie można wykorzystać za pośrednictwem aplikacji Telepass jak prawdziwe vouchery. Kupujący będą uprawnieni między innymi do zniżek i cashbacku w pięciu kategoriach, którymi zajmuje się Telepass, tj. na skipass, mycie samochodu, paliwo, ładowanie elektryczne i holowanie.

Prezes Telepass: "jesteśmy idealną firmą"

Projekt został opracowany przez dział Telepass Digital i ma wprowadzić firmę do sektora Web3. Gabriele Benedetto, dyrektor generalny Telepass powiedział:
NFT otwierają możliwość zrewolucjonizowania koncepcji lojalności w mobilności, umożliwiając operatorom w tym sektorze zarówno dzielenie się swoimi użytkownikami, jak i rozwiązywanie powiązanych problemów prywatności. Co więcej, patrząc w przyszłość, można by stworzyć pomost między rzeczywistą mobilnością a metawersem poza Web3. Jesteśmy największą włoską społecznością mobilną, z 4 milionami klientów, już w pełni zdigitalizowaną i obsługującą ponad 1,5 miliarda transakcji mikropłatności od 1990 roku. Jesteśmy idealną firmą pod względem bazy klientów i możliwości testowania wersji beta dla innowacyjnego projektu, takiego jak ten, który chcemy udostępnić wszystkim operatorom mobilności.
Kupujący w przyszłości będą mogli odsprzedać NFT Telepass na rynku wtórnym.

Kiedy premiera?

Nie została dotychczas ujawniona data premiery tych niewymiennych tokenów. Nieznana jest również ich cena. Część dochodów z NFT ma zostać przekazana różnym organizacjom trzeciego sektora. W ten sposób firma chce wspierać inicjatywy mające na celu m.in. ochronę środowiska i zrównoważony rozwój. To zachęta do mobilności coraz bardziej przyjaznej środowisku.

Komentarze

Ranking giełd