PwC Hong Kong kupiło ziemię w The Sandbox

Według najnowszych informacji przekazanych przez Animoca Brands, PwC Hong Kong zakupiło wirtualną ziemię w The Sandbox.

PwC Hong Kong kupuje ziemię w The Sandbox

Nabycie ziemi oznacza, że PwC Hong Kong będzie miał dedykowaną przestrzeń w The Sandbox, grze VR zbudowanej na Ethereum. William Gee z PwC Hong Kong powiedział, że przejęcie "stworzy wartość poprzez innowacyjne modele biznesowe" i wprowadzi "nowe sposoby angażowania się z ... klientami i społecznościami". Nie jest jasne, w jaki dokładnie sposób firma planuje wykorzystać swoją obecność w The Sandbox. Gee zdradził jednak, że w planach jest doradztwo w zakresie inwestycji w metaverse. Animoca Brands zauważyła, że PwC Hong Kong jest pierwszą "międzynarodową firmą świadczącą profesjonalne usługi", który nabył ziemię w wirtualnym świecie The Sandbox. Wartość dzisiejszego zakupu nie została ujawniona. Jednak dotychczasowe transakcje sprzedaży pojedynczych działek sugerują, że transakcja mogła opiewać na kwotę od 2,7 ETH (11 300 USD) do 40 000 ETH (164 mln dolarów).

Inne partnerstwa

Do tej pory ziemię w The Sandbox kupowały też inne firmy, np. ostatnio Adidas. Platforma nawiązała również współpracę z kilkoma dużymi spółkami, w tym The Walking Dead, Atari, South China Morning Post i Snoop Dogg, a także rodzinnymi markami The Care Bears i The Smurfs. Niewymienne tokeny The Sandbox, które są używane jako działki ziemi, stanowią obecnie szóstą co do wielkości kategorię NFT pod względem wolumenu. W tym tygodniu projekt odnotował obrót 4 280 ETH (17,5 mln USD).

Komentarze

Ranking giełd