MicroStrategy stworzyła usługę nagród opartą na Lightning Network

Dostawca oprogramowania analitycznego MicroStrategy wprowadził platformę motywacyjną dla klientów lub pracowników opartą na sieci mikropłatności bitcoina - Lightning Network (LN).
Założyciel i były już CEO MicroStrategy - Michael Saylor, skomentował najnowszy ruch swojej firmy w następujący sposób:
Jeśli zamierzasz wydać 50 milionów dolarów, aby ściągnąć klientów na swoją stronę, dlaczego nie dać im tych 50 milionów dolarów i wyeliminować pośrednika?
//twitter.com/stephanlivera/status/1654128466575654913 Lighting Rewards to usługa, która wypłaca nagrody w satoshi za różne działania. Można ją zintegrować z większością aplikacji korporacyjnych. Według MicroStrategy, platforma oferuje nieograniczoną skalowalność i najwyższy poziom bezpieczeństwa. Wszystko dzięki "otwartej, rozszerzalnej architekturze mikrousług". Firmy będą mogły dostosować Lighting Rewards do swoich upodobań. Przykładowo mogą zmienić wielkość nagród i listę działań, które należy wykonać, aby je otrzymać. Usługa posiada również wbudowane oprogramowanie analityczne, które dostarcza informacji na temat skuteczności wybranych strategii PR. Inicjatywa pozwoli także na automatyczne konwertowanie e-maili na adresy LN. Wcześniej Saylor osobiście przekształcił swój e-mail w portfel sieci mikropłatności. //twitter.com/saylor/status/1648048053742456837 Przypomnijmy, że w maju MicroStrategy osiągnęła zysk w wysokości 461,2 mln USD za pierwszy kwartał 2023 roku. W okresie sprawozdawczym firma zwiększyła swoją pozycję w bitcoinie o 7500 BTC. W jej portfelu znajduje się obecnie okrągłe 140000 BTC.

Komentarze

Ranking giełd