EA i Nike właśnie zawiązały partnerstwo, który wprowadzi wybrane cyfrowe aktywa, wyemitowane przez Swoosh - platformę Web3 firmy Nike - do popularnych serii gier o tematyce sportowej. Nie podano jeszcze szczegółów na temat konkretnych gier, a żadna z firm nie dostarczyła wielu informacji na temat tego, czego możemy się dokładnie spodziewać. Wiadomo jednak, że NFT mają obejmować wirtualne obuwie i odzież. Współpraca z EA zdaje się iść w dobrym kierunku, który Nike obrało w listopadzie zeszłego roku. To wtedy firma obuwnicza po raz pierwszy uruchomiła Swoosh. Ówcześnie Nike sugerowało, że ich cyfrowa odzież mogłaby być w końcu używana w grach wideo i innych immersyjnych doświadczeniach.
NFT Swoosh generuje 1 mln dolarów obrotu
Niedawna premiera NFT Swoosh wygenerowała sprzedaż wirtualnych dóbr na poziomie ponad 1 miliona dolarów. Poza serią problemów technicznych i mozolnego procesu, rynek NFT doświadcza regularnie spadku od kilku miesięcy, a wcześniejsze próby integracji kolekcjonerskich przedmiotów na blockchainie z grami wideo nie zostały dobrze przyjęte przez ich użytkowników. Warto zauważyć, że w komunikacie prasowym EA nie padło słowo NFT.NFT w EA Sports już wkrótce
Nike ogłosiło, że udostępni dodatkowe szczegóły dotyczące integracji NFT Swoosh z przyszłymi tytułami EA Sports w nadchodzących miesiącach.Wszyscy w EA Sports skupiamy się na prowadzeniu następnej ewolucji kibicowania sportowego, a ta nowa współpraca z naszymi wieloletnimi partnerami z Nike znajduje się na przecięciu innowacji, sportu i kultury. Współpracując z Swoosh, przyniesiemy kreatywność i samowyrażanie na pierwszy plan dla fanów, gdzie będą mogli dzielić się między sobą miłością do sportu- powiedziała Andrea Hopelain, starsza wiceprezes ds. marki dla EA Sports and Racing. Rynek gamingu w połączeniu z technologią blockchain rozwija się szybciej, niż przykładowo w przypadku kinematografii. Coraz więcej podmiotów korzysta z dobrodziejstw łańcucha bloków i niewymiennych tokenów. Korzyści z tych technologii są obopólne zarówno dla producentów - którzy mogą lepiej monetyzować swoje pomysły, jak i dla użytkowników - którzy mogą lepiej doświadczać rozgrywki i na niej zarabiać. Miejmy nadzieję, że NFT w EA również pozytywnie wpłynie na tę branżę.
Komentarze