Zakupy Budweisera
Wygląda na to, że Budweiser, spółka zależna Anheuser-Busch InBev, weszła głębiej w przestrzeń kryptograficzną, robiąc niemałe zakupy. Producent piwa kupił rakietę NFT z logiem Budweisera od Tom Sachs: Rocket Factory za 8 ETH (około 26 000 USD). Budweiser jest obecnie najnowszą znaną marką, która w ciągu ostatnich kilku dni, zasygnalizowała wejście na rynek niewymiennych tokenów, które mogą reprezentować wszystkie rodzaje mediów fizycznych lub cyfrowych, w tym dzieła sztuki, klipy wideo oraz muzykę. Z innych firm, które zainteresowały się branżą NFT jest Visa, która postanowiła kupić CryptoPunka za 50 ETH oraz Arizona, producent mrożonych herbat, który ogłosił zakup małp z Bored Ape Yacht Club.Na początku sierpnia firma kupiła również nazwę domeny Beer.eth za pośrednictwem Ethereum Name Service na OpenSea za 30 ETH. Takie ruchy firm różnią się od tych z pierwszej fali NFT z kwietnia i marca. Duże i znane firmy podchodzą teraz do branży długofalowo, widząc wartość w inwestycjach NFT. Nie wiemy ile jeszcze ten trend potrwa, jednak dane z największego rynku NFT na świecie jakim jest OpenSea, mówią jednoznacznie, że jesteśmy obecnie świadkami drugiej fali tego gorącego trendu, czego wynikiem jest miesięczny wolumen transakcji, który przekroczył już grubo ponad 1 miliard dolarów w sierpniu.Welcome to the party ?? //t.co/uSh51Vyr41
— Tom Sachs: Rocket Factory (@tsrocketfactory) August 25, 2021
Budweiser paid 30 ETH for Beer.eth. That’s almost $100,000. There’s some symbolism to them flexing a rocket from @tsrocketfactory. It’s happening, everyone. ? pic.twitter.com/LecJdLfz2L
— dGEN Network (@dGenNetwork) August 25, 2021
Komentarze