Zdążały się także przypadki osób, które zgłaszały, że nie mogą wystawić zleceń większych niż określony limit, mają problemy z logowaniem, lub ich przelewy z banku nie zostają zaksięgowane. Klienci korzystający ze stakingu, lub innych form zarabiania na platformie, skarżyli się na opóźnienia z wypłatą odsetek. Niektórzy wskazywali na to, że support giełdy nie odpowiada na ich wiadomości od tygodnia.$SHIB took down //t.co/P5Cjwtobir after listing this weekend. There were errors and delays. I made duplicate purchases in error and now own 50 mil $SHIB ? pic.twitter.com/PgSBs1f0WG
— Jessica (@cryptonoobbabe) May 10, 2021
Crypto.com uspokaja użytkowników
Obsługa mediów społecznościowych giełdy odpowiadała użytkownikom, że problemy z księgowaniem transakcji zostały rozwiązanie. Nie poruszali jednak tematu zduplikowanych zakupów ani nie odnosili się do czasu trwania opóźnień. Automatyczne maile od supportu są utrzymane w tym samym tonie i wskazują, że winę za problemy ponoszą przestoje aplikacji. Do sprawy odniósł się sam CEO giełdy - Kris Marszalek, który zapewnił, że wszystkie brakujące środki zostaną zaksięgowane. Później ogłosił przesunięcie czasu, zaplanowanej na wczoraj przerwy technicznej, tłumacząc to "zmiennością rynkową wywołaną przez Elona" (patrz - Tesla przestaje akceptować bitcoiny). Ostateczne jej termin wyznaczono ponownie na 14 maja, na godzinę 2 w nocy czasu polskiego.The Exchange maintenance was planned to start in 25min.
We are postponing it due to Elon-induced market volatility. More details to come. //t.co/ktxZEalJZB — Kris | Crypto.com (@Kris_HK) May 12, 2021
Komentarze