Pinkfong Company, międzynarodowa firma z rynku rozrywkowego, która stoi za piosenką „Baby Shark”, oraz TinyTap, znaną platformą ed-tech dla dzieci i spółka zależna Animoca Brands, ogłosiły podpisanie umowy licencyjnej dot. strategicznego partnerstwa. Celem jest stworzenie platformy edukacyjnej Web3.
Hity dla dzieci
Zacznijmy od tego,
czym jest TinyTap. To popularna aplikacja, która, jak wskazują jej twórcy, jest "
przeznaczona dla rodziców, którzy chcą zamienić czas spędzany przez dziecko przed ekranem w samodzielną naukę".
Dołącz do milionów rodziców na całym świecie, którzy używają TinyTap jako ulubionego narzędzia do codziennej nauki swoich dzieci
- zachęcają pomysłodawcy aplikacji.
Czym zaś jest "Baby Shark"? To piosenka dla dzieci, którą odsłuchano już za pomocą Youtube
ponad 13 miliardów razy!
Nie chodzi zresztą tylko o piosenkę, ale taniec, który koniecznie trzeba wykonywać w czasie jej słuchania. Zresztą, bądźmy ze sobą szczerzy, tego nie da się nie słuchać, bez przynajmniej tupania nogą!
//www.youtube.com/watch?reload=9&v=XqZsoesa55w
Znamy więc aktywa, które wnosi
Pinkfong.
Animoca Brands to zaś przedsiębiorstwo produkujące
oprogramowanie oparte na technologii blockchain. Firma jest znana na rynku
gier NFT. Jej najbardziej znanym projektem jest
The Sandbox, zdecentralizowany projekt metawersum, graficznie oparty na Minecraft i wykorzystującym NFT.
Synergia
Teraz tych dwóch gigantów rozpoczyna współpracę. Cel? Tworzenie narzędzi edukacyjnych dla najmłodszych, ale opartych na ideach Web3. Nie ma być to edukacja dla nudziarzy, jaką znamy ze szkoły z lat 90. Platforma Web3 od obu tych firm ma rozwijać u dzieci kreatywność i krytyczne myślenie.
Współpraca rozpocznie się od uruchomienia kilku interaktywnych narzędzi do uczenia się i cyfrowych treści edukacyjnych, które będą związane z ekosystemem i platformą TinyTap.
Gemma Joo, dyrektor biznesowa w The Pinkfong Company, nie kryje ekscytacji inicjatywą:
Jesteśmy zachwyceni współpracą z TinyTap, aby na nowo zdefiniować krajobraz wczesnej nauki w przestrzeniach cyfrowych. Nasza misja, aby nauka była przyjemna i dostępna, idealnie pasuje do TinyTap i razem możemy stworzyć wyjątkowe cyfrowe produkty i doświadczenia, z których dzieci i rodziny będą mogły się cieszyć, ucząc się czegoś nowego.
Z kolei
Yogev Shelly, dyrektor generalny TinyTap i członek Rady Fundacji EDU, dodał:
TinyTap jest podekscytowany możliwością współpracy z The Pinkfong Company, ukochaną marką, która podbiła serca dzieci na całym świecie. Łącząc nasze mocne strony, możemy zaoferować nowy wymiar uczeniu się dzieci i stworzyć innowacyjne, spersonalizowane i znaczące doświadczenia dla odbiorców i twórców na całym świecie.
Na pierwsze owoce kooperacji zapewne trochę poczekamy, ale już teraz możemy oczekiwać, że czeka nas rewolucja w uczeniu dzieci.
//twitter.com/animocabrands/status/1722256858180960574
Komentarze