Tubbly uruchamia tygodniowy test aplikacji

Tubbly rusza z testową kampanią pilotażową w swojej aplikacji. We współpracy z firmą TAKIPIES użytkownicy będą mieli dostęp do pierwszych nagród dostępnych w Tubbly! O aplikacji Tubbly pisaliśmy już wcześniej, opisując założenia projektu. Kampania rozpoczyna się dziś (3 października) i będzie trwała 7 dni. Aby wziąć udział trzeba zarejestrować się na //app.tubbly.io/ i w dniach 3-10 października zebrać 1000 tokenów. Codziennie przez 7 dni wokół każdego użytkownika będzie pojawiało się kilka spotów z tokenami (w spocie może być od 60 do 120 tokenów). Jest jeszcze drugi sposób na uzyskanie tokenów, każdy kto zaprosi znajomego do aplikacji uzyska 50 tokenów. Znajomy musi się zarejestrować, ale dzięki temu również uzyska 120 tokenów. Dodatkowo - trzy osoby o największej liczbie zaproszonych osób do aplikacji wygrają: 20$, 15$ i 10$ w stable coinach! Póki co aplikacja dostępna jest w wersji webowej, jednak pamiętajmy że są to pierwsze testy aplikacji, których zadaniem jest przetestowanie funkcjonalności i działania. Projekt nie przeprowadził jeszcze publicznej zbiórki środków i nie wyemitował tokenów, więc wszystko przed nami. Cieszy jednak fakt, że zespół dostarczył już pierwszą, działającą wersję produktu.

Czym jest Tubbly?

Kilka lat wstecz dużą popularnością cieszyła się aplikacja mobilna Pokémon GO, w której szukało się spotów, chodząc po okolicy. Wyobraź sobie podobne założenie wykorzystujące blockchain, w którym w spotach na mapie zamiast pokemonów czekają na ciebie giveaway’e tokenów, NFT i materialnych przedmiotów. To najkrótszy opis Tubbly.

Komentarze

Ranking giełd