Platforma StarTerra poinformowała o nawiązaniu współpracy z Tubbly, dzięki czemu jej użytkownicy zyskają możliwość otrzymywania prezentów i reklamowania własnych marek oraz produktów.
Tubbly sama nazywa się pierwszą w sieci blockchain wirtualną aplikacją influencerską osadzoną w świecie fizycznym, pozwalającą użytkownikom promować swoje marki, jednocześnie otrzymując różne prezenty i przedmioty NFT.
Podobnie jak popularne gry interaktywne, w których zbiera się wirtualne pokemony, Tubbly będzie działać w tym samym schemacie, tyle że z prezentami w postaci tokenów $TUBE oraz przedmiotami, którymi będzie można handlować w późniejszym okresie rozwoju gry.
Nowe możliwości reklamy
Tubbly będzie koncentrować się głównie wokół aplikacji mobilnej, gdzie użytkownicy będą mogli zbierać niespodzianki poprzez odbiór „Pudełka”.
Będąc w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie, użytkownik będzie miał szansę nie tylko otrzymać symboliczną nagrodę w postaci $TUBE, ale również szansę na efektowne NFT, które później będzie można sprzedać.
W świecie Tubbly jest już kilka firm oferujących plany reklamowe, które według firmy mają być znacznie tańsze niż reklamy influencerów. W ten sposób projekt wprowadza nowy wymiar reklamy oraz przyszłościowe pomysły na blockchain.
Tubbly będzie organizować również wydarzenia specjalne, w których użytkownicy uzyskają możliwość zdobycia dodatkowych nagród, z kolei
współpraca z projektami kryptowalutowymi pozwoli udostępnić prezenty w formie tokenów Klienci Tubbly będą mogli wybierać różne pakiety subskrypcji, które będą zawierały szeroki wybór opcji pozwalających na zbieranie nagród oraz reklamowanie swojej marki.
Komentarze