Metaverse od The Sandbox
Szum wokół Metaverse może być najwyższy w historii po ostatniej zmianie nazwy firmy macierzystej Facebooka na „Meta”. Niedługo po tej informacji jedna z najbardziej oczekiwanych gier metaverse The Sandbox ogłosiła , że pozyskała 93 miliony dolarów w ramach finansowania serii B w rundzie prowadzonej przez SoftBank's Vision Fund 2. W ciągu zaledwie 4 dni cena natywnego tokena projektu — SAND wzrosła o 250%, przy czym token bliźniaczego projektu MANA wzrósł o 300%.Zgodnie z zapowiedzią, The Sandbox za pomocą funduszy ma na celu przyspieszenie rozwoju otwartego metaverse'u za pomocą gier, występów na żywo i doświadczeń społecznościowych, jednocześnie wspierając więcej twórców i angażując więcej marek. Sama gra nie jest jeszcze dostępna, a wersja alfa ma się ukazać przed końcem roku. Jednak gra wygenerowała już ponoć około 144 miliony dolarów ze sprzedaży 12 000 unikalnych wirtualnych działek.We're thrilled to announce @TheSandboxGame Series B of $93M led by Softbank Vision Fund 2, the very first they do in crypto assets//t.co/KrC1n4qAYH…
Join our community to be part of this fantastic journey. A thread below ? pic.twitter.com/X1a4XKAnfD — The Sandbox (@TheSandboxGame) November 2, 2021
Wierzymy, że The Sandbox buduje otwarty metawszechświat, odblokowując nowe możliwości gospodarcze, umożliwiając ludziom tworzenie i zarabianie na swoich dziełach, od awatarów i budynków po gry i przedmioty kolekcjonerskie. - podkreślił Aaron Wong, inwestor w SoftBank.The Sandbox jest znany ze współpracy z ponad 165 markami i twórcami w tym m.in. ze Snoop Dog'iem, The Walking Dead, Smerfami, Atari, czy CryptoKitties w celu stworzenia wersji ich światów i postaci na platformie. A takie firmy i osobistości jak: Binance, Bored Ape Yacht Club, Socios, bracia Winklevoss i CoinMarketCap kupili cyfrową ziemię w grze, co podkreśla potencjał inwestycyjny w tego rodzaju działaniach.
Komentarze