Pierwsze problemy zaczęły się o 11:15 czasu wschodniego. Kłopoty z aplikacjami banków centralnych zostały rozwiązane o 14:17, a dostęp do FedCash Services został przywrócony o 14:30. Z powodu awarii Rezerwa Federalna przedłużyła również terminy składania zleceń gotówkowych do 15:30. Przedstawiciel Banku Rezerwy Federalnej w Richmond - Jim Strader zasugerował, że problem był spowodowany "błędem operacyjnym, [który] spowodował przerwę w świadczeniu usług w kilku liniach biznesowych".Alert from @FRBservices at 1:18 says: "The Federal Reserve Bank staff is currently investigating a disruption to multiple services. We will continue to provide updates as soon as they are available."//t.co/itJJviGC1n
— Rachel Leah Siegel (@rachsieg) February 24, 2021
Short statement from Richmond Fed's Jim Strader: "A Federal Reserve operational error resulted in disruption of service in several business lines. We are restoring services & are communicating with all Federal Reserve Financial Services customers about the status of operations."
— Rachel Leah Siegel (@rachsieg) February 24, 2021
Komentarze