Od 12 września klienci i partnerzy mogą dołączyć do listy oczekujących na Starbucks Odyssey. Jego uruchomienie planowane jest na koniec 2022 roku. W ogłoszeniu czytamy:
To nowe doświadczenie [...] pozwoli członkom programu lojalnościowego Starbucks Rewards i partnerom Starbucks (pracownikom) w Stanach Zjednoczonych zdobywać i kupować cyfrowe tokeny kolekcjonerskie (NFT).
Jak podaje TechCrunch, użytkownicy będą mogli grać w interaktywne gry lub rozwiązywać zadania, aby dowiedzieć się więcej o kawie lub samej firmie. Będą oni otrzymywać NFT za odbycie tzw. podróży, z których każda zapewnia bonusy w placówkach sieci. Współzałożyciel platformy Sandeep Nailwal podkreślił:Guess what’s brewing today? ☕️@Starbucks unveils Starbucks Odyssey #onPolygon!
A unique experience that enables you to earn and buy digital collectible stamps and unlock new, coveted coffee experiences. ? Read more ?? //t.co/U8nKjUb8sY pic.twitter.com/nvJ37y9s0a — Polygon - MATIC ? (@0xPolygon) September 12, 2022
Jako wiodący dostawca infrastruktury, [...] Polygon zapewnia idealną platformę startową dla wejścia Starbucksa w Web3.
Nie pierwsza sieciówka w świecie NFT
Przypomnijmy, że Starbucks ogłosił inicjatywę Web3 na początku sierpnia. Wcześniej Burger King rozpoczął kampanię NFT pod nazwą Keep It Real Meals z udziałem wykonawców muzycznych Nelly, Anitta i LILHUDDY.Burger King Launches ‘Keep It Real Meals’ NFT Campaign With Digital Collectibles Market Sweet //t.co/ikAWaQ4PFd
— Dan Rex (@DanNorberts) September 22, 2021
Komentarze