Starbucks wyemituje NFT na łańcuchu Polygon

Starbucks nawiązał współpracę z siecią Polygon w ramach inicjatywy Web3, której celem jest rozszerzenie programu lojalnościowego dla klientów. Tak wynika z informacji zamieszczonych na blogu projektu.
Od 12 września klienci i partnerzy mogą dołączyć do listy oczekujących na Starbucks Odyssey. Jego uruchomienie planowane jest na koniec 2022 roku. W ogłoszeniu czytamy:
To nowe doświadczenie [...] pozwoli członkom programu lojalnościowego Starbucks Rewards i partnerom Starbucks (pracownikom) w Stanach Zjednoczonych zdobywać i kupować cyfrowe tokeny kolekcjonerskie (NFT).
Jak podaje TechCrunch, użytkownicy będą mogli grać w interaktywne gry lub rozwiązywać zadania, aby dowiedzieć się więcej o kawie lub samej firmie. Będą oni otrzymywać NFT za odbycie tzw. podróży, z których każda zapewnia bonusy w placówkach sieci. Współzałożyciel platformy Sandeep Nailwal podkreślił:
Jako wiodący dostawca infrastruktury, [...] Polygon zapewnia idealną platformę startową dla wejścia Starbucksa w Web3.

Nie pierwsza sieciówka w świecie NFT

Przypomnijmy, że Starbucks ogłosił inicjatywę Web3 na początku sierpnia. Wcześniej Burger King rozpoczął kampanię NFT pod nazwą Keep It Real Meals z udziałem wykonawców muzycznych Nelly, Anitta i LILHUDDY.

Komentarze

Ranking giełd