Wiele wskazuje na to, że stopniowo coraz więcej firm motoryzacyjnych stawia na technologie stojące za kryptowalutami. Świat metaverse tym razem zwrócił uwagę dwóch największych producentów samochodów, Nissana i Toyoty. Producenci koncentrują się m.in. na takich aspektach jak otwarcie wirtualnych biur, salonów i organizacja wirtualnych wydarzeń. W ten sposób Nissan i Toyota dołączyli do swoich europejskich odpowiedników, tj. Mercedesa Benz i Volkswagena.
Co planuje Nissan?
Jak podaje raport Nikkei Asia, Nissan koncentruje się na tworzeniu pokoi wirtualnej rzeczywistości dla swoich klientów. Zamierza otworzyć wirtualny salon i organizować wydarzenia takie jak m.in. premiery pojazdów w przestrzeni cyfrowej. Na swojej stronie internetowej Nissan Motor Corporation informuje, że tworzy:Nieograniczone możliwości usług i komunikacji, które sprawią, że jazda będzie wygodniejsza i bardziej ekscytująca.
Czym zaskoczy Toyota?
Toyota, to jeden z największych producentów samochodów na świecie pod względem ilości. Marka w świecie metaverse skupi się na środowiskach pracy zdalnej. Tworzy wirtualne stacje robocze dla niektórych działów i jej spółek zależnych. Przy wykorzystaniu awatarów pracownicy będą mogli uczestniczyć w spotkaniach firmowych i rozmawiać ze sobą. Przedstawiciel Toyoty zasugerował, że to pandemia COVID-19 i ograniczenia w ruchu zainspirowały producenta do uruchomienia wirtualnych miejsc pracy:Wraz z większą liczbą osób pracujących w domu z powodu koronawirusa, zapewniamy młodym pracownikom i innym możliwości komunikacji w firmie.W związku z tym, niektóre spotkania pracowników Toyoty nie będą „fizyczne”, lecz odbędą się w wirtualnym świecie. Do tej pory Nissan i Toyota nie poinformowały oficjalnie, w jakim świecie metaverse zostaną uruchomione biura.
Komentarze
adasko
seta meta galareta