NFT po raz pierwszy częściej wyszukiwane w Google niż kryptowaluty
Według danych Google Trends, w ostatnim tygodniu przed świętami liczba zapytań o termin „tokeny NFT” w wyszukiwarce po raz pierwszy była większa niż wyszukiwania hasła „kryptowaluty”. Gwałtowny wzrost wyszukiwania NFT wyraźnie sygnalizuje, że cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie osiągnęły wysoką popularność, o czym świadczą transakcje na platformie OpenSea, największym rynku NFT, przekraczającym 10 mld USD.
Duży wzrost popytu na tokeny NFT przejawia się we wszystkich aspektach życia społecznego. Po pierwsze, marki konsumenckie takie jak Adidas i Nike przygotowują się do wejścia w sferę metawersum NFT. Po drugie, znane osoby, takie jak Melania Trump, Snoop Dog, Steve Aoki, Grimes i Mila Kunis promują własne kolekcje NFT wśród milionów fanów i całego społeczeństwa.
Oprócz tego, gry NFT, takie jak Sorare i Axie Infinity, umożliwiają graczom zapoznanie się z tokenami NFT i kryptowalutami oraz zarabianie dodatkowych pieniędzy podczas grania w gry wideo i transmitowania swoich doświadczeń z gry do odbiorców.
Komentarze