NFT po raz pierwszy częściej wyszukiwane w Google niż kryptowaluty

Według danych Google Trends, w ostatnim tygodniu przed świętami liczba zapytań o termin „tokeny NFT” w wyszukiwarce po raz pierwszy była większa niż wyszukiwania hasła „kryptowaluty”. Gwałtowny wzrost wyszukiwania NFT wyraźnie sygnalizuje, że cyfrowe przedmioty kolekcjonerskie osiągnęły wysoką popularność, o czym świadczą transakcje na platformie OpenSea, największym rynku NFT, przekraczającym 10 mld USD. Duży wzrost popytu na tokeny NFT przejawia się we wszystkich aspektach życia społecznego. Po pierwsze, marki konsumenckie takie jak Adidas i Nike przygotowują się do wejścia w sferę metawersum NFT. Po drugie, znane osoby, takie jak Melania Trump, Snoop Dog, Steve Aoki, Grimes i Mila Kunis promują własne kolekcje NFT wśród milionów fanów i całego społeczeństwa. Oprócz tego, gry NFT, takie jak Sorare i Axie Infinity, umożliwiają graczom zapoznanie się z tokenami NFT i kryptowalutami oraz zarabianie dodatkowych pieniędzy podczas grania w gry wideo i transmitowania swoich doświadczeń z gry do odbiorców.

Tokeny pozwalają artystom prezentować swoje dzieła

Wpływy generowane z aukcji NFT odgrywają ważną rolę, ponieważ część z nich jest przekazywana inicjatywom dobroczynnym, takim jak budowa szkoły w Ugandzie. Wreszcie, tokeny NFT umożliwiają artystom na całym świecie prezentowanie swojej sztuki bez konieczności organizowania fizycznych wystaw. Nadeszły Święta Bożego Narodzenia, a to oznacza czas kupowania prezentów. Jedną z nowych opcji na ten sezon są tokeny NFT. Bitcoin jest uważany za cyfrową odpowiedź na walutę, natomiast tokeny NFT są uznawane za cyfrową odpowiedź na przedmioty kolekcjonerskie.

Jak to wygląda w Polsce?

Jak się okazuje, również dla polskiego rynku trend wygląda podobnie, jak widać na poniższym wykresie.

Komentarze

Ranking giełd